Nieuw hier, yamaha raptor 660 uit regio tiel
Nieuw hier, yamaha raptor 660 uit regio tiel
Hallo,
Ik ben Gerben, 18 jaar (over 3 weekjes 19) sinds vorig weekend in bezit van een yamaha raptor 660.
Zelf woon ik vlakbij Tiel, mensen uit de buurt van Tiel die wel eens samen willen rijden?
Ik ben Gerben, 18 jaar (over 3 weekjes 19) sinds vorig weekend in bezit van een yamaha raptor 660.
Zelf woon ik vlakbij Tiel, mensen uit de buurt van Tiel die wel eens samen willen rijden?
Yamaha raptor 660r "04
Re: Nieuw hier, yamaha raptor 660 uit regio tiel
Welkom
Ben ook van die leeftijd maar helaas een beetje ver weg
Blauw zwarte Raptor 700 '12
Dankjewel;) waar kom je vandaan dan?arjen1998 schreef:Welkom
Yamaha raptor 660r "04
-
- Quadracer
- Contacteer:
Welkom. Weer een 660
Raptor 660
Raptor 660
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
Ohja dat is al snel een uurtje nah ja wie weet misschien eens. Mij lijkt het wel leuk om met meerdere quads eens een heerlijk rondje te rijden!arjen1998 schreef:Ergens rond Gouda
Zelf ga ik de zaterdag hier vaak voor gebruiken. Maar nog niet echt mensen waar ik mee kan rijden dat komt nog hoop ik.
Yamaha raptor 660r "04
Ja zijn er daar nog niet genoeg van hierboelie schreef:Welkom. Weer een 660
Raptor 660
Kunnen er nooit genoeg zijn denk
Yamaha raptor 660r "04
Ja precies, ik gebruik ook vaak de zaterdag om te rijden. Nu met de zomertijd zal ik in de avonden ook weleens rijden. Vandaag ook weer zo'n 50 tot 75 kilometer gemaakt. Ik rij momenteel ook vooral alleen, dat is het enige minpuntje. Zeker vanwege mn leeftijd ook geen vrienden die een motor hebben ofzo..Gerben98 schreef:Ohja dat is al snel een uurtje nah ja wie weet misschien eens. Mij lijkt het wel leuk om met meerdere quads eens een heerlijk rondje te rijden!arjen1998 schreef:Ergens rond Gouda
Zelf ga ik de zaterdag hier vaak voor gebruiken. Maar nog niet echt mensen waar ik mee kan rijden dat komt nog hoop ik.
-
- Easy Quadrider
ha nog iemand van ong de zelfde leeftijd! haha helaas wel in eindhoven dus nog een eind weg...
een keer iets organiseren?
heb: Smc, Barossa 250 2004 project nl kent, Raptor 660 2002 nl kent
Rij een keer in het weekend op goed geluk naar Deest. Dan heb je grote kans dat je meerdere quadrijders tegenkomt.
Ik rij zelf zo min mogelijk op de weg.
Bedankt voor de tip! Zal ik zeker eens doen.draaikolk schreef:Rij een keer in het weekend op goed geluk naar Deest. Dan heb je grote kans dat je meerdere quadrijders tegenkomt.
Yamaha raptor 660r "04
Het lijkt me wel leuk om wat te proberen te organiseren op een zaterdag ja. Meestal is t op zondagen ofzo, bij mij valt dat dan weer verkeerd en is het meestal zaterdag dat ik tijd heb om de quad te pakkenlouisraaijmakers schreef:ha nog iemand van ong de zelfde leeftijd! haha helaas wel in eindhoven dus nog een eind weg...
Yamaha raptor 660r "04
Jup haha wij zijn nog aardig jong voor iemand die dan een quad in z'n bezit heeft. Ze weten niet wat ze missen man ik heb er geen probleem mee om eens in Gouda te komen hoorarjen1998 schreef:Ja precies, ik gebruik ook vaak de zaterdag om te rijden. Nu met de zomertijd zal ik in de avonden ook weleens rijden. Vandaag ook weer zo'n 50 tot 75 kilometer gemaakt. Ik rij momenteel ook vooral alleen, dat is het enige minpuntje. Zeker vanwege mn leeftijd ook geen vrienden die een motor hebben ofzo..Gerben98 schreef:Ohja dat is al snel een uurtje nah ja wie weet misschien eens. Mij lijkt het wel leuk om met meerdere quads eens een heerlijk rondje te rijden!arjen1998 schreef:Ergens rond Gouda
Yamaha raptor 660r "04
-
- Toeschouwer
Zaterdag een meet maken of een leuke route ik kon zelf uit regio hoekschewaard
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Yamaha Raptor 700
Dat kan zeker eens geregeld worden, zoals Bioshock al zegt zou het leuk zijn om iets met meerdere rijders wat te regelen en dat we ergens centraal rijden oid...Gerben98 schreef:arjen1998 schreef:Gerben98 schreef:
Jup haha wij zijn nog aardig jong voor iemand die dan een quad in z'n bezit heeft. Ze weten niet wat ze missen man ik heb er geen probleem mee om eens in Gouda te komen hoor