uitlijnen ltz 400
uitlijnen ltz 400
Hallo,
ik heb vandaag de quad zelf uitgelijnd, met aan beide zijden een koord langs de achterste wielen af
ik heb hem op een beetje toespoor gezet, maar hij stuurt nu wel heel strak en nerveus, soms gevaarlijk vind ik.
is het toch beter wat uitspoor te zetten? ook qua banden slijtage?
mvg
ik heb vandaag de quad zelf uitgelijnd, met aan beide zijden een koord langs de achterste wielen af
ik heb hem op een beetje toespoor gezet, maar hij stuurt nu wel heel strak en nerveus, soms gevaarlijk vind ik.
is het toch beter wat uitspoor te zetten? ook qua banden slijtage?
mvg
Re: uitlijnen ltz 400
Bij mijn weten moet je voor sowieso wat uitspoor hebben.
HONDA the dream of power
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik zet mijn spoor recht met bestuurder er op zonder bestuurder staat hem dan iets open
maar is uw quad verlaagd ? staat uw quad voor en achter even breed als je koorden spant zijn ze dan evenwijdig met elkaar
maar is uw quad verlaagd ? staat uw quad voor en achter even breed als je koorden spant zijn ze dan evenwijdig met elkaar
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
nee is niet verlaagd, staat vanachter wat breder als voor denk ik.
ik heb dus eerst alles los gezet en dan gezorgd dat de voorste wielen aan beiden zijden evenveel afstand tov de koord hadden.
en dit op 2 plaatsen gemeten bij iedere velg vanvoor (dwz links en rechts op de velg op naafhoogte in het 'vooraanzicht' van de velg )
zo stond hij eigenlijk gewoon recht (tenminste dat een goede werkwijze is )
en daarna heb ik de velgen vooraan wat toespoor gegeven (ongeveer 4 mm verschil tussen de afstanden gemeten links en rechts op naafhoogte , zoals ik eerder al zei.) dit is dan 2mm toespoor als het goed is?
ervoor stond hij wat op uitspoor denk ik, vandaar dat ik zo'n verschil voel.
PS: sorry voor de rare uitleg maar zonder beeld is dat niet gemakkelijk
ik heb dus eerst alles los gezet en dan gezorgd dat de voorste wielen aan beiden zijden evenveel afstand tov de koord hadden.
en dit op 2 plaatsen gemeten bij iedere velg vanvoor (dwz links en rechts op de velg op naafhoogte in het 'vooraanzicht' van de velg )
zo stond hij eigenlijk gewoon recht (tenminste dat een goede werkwijze is )
en daarna heb ik de velgen vooraan wat toespoor gegeven (ongeveer 4 mm verschil tussen de afstanden gemeten links en rechts op naafhoogte , zoals ik eerder al zei.) dit is dan 2mm toespoor als het goed is?
ervoor stond hij wat op uitspoor denk ik, vandaar dat ik zo'n verschil voel.
PS: sorry voor de rare uitleg maar zonder beeld is dat niet gemakkelijk
-
- Quadrider
Em,, als je opje quad gaat zitten, zakt de voorkant in ivm met de vering.
bij sommige quads kan dat zorgen dat je wiel beetje schuin gaat staan.
bij sommige quads kan dat zorgen dat je wiel beetje schuin gaat staan.
"Minis are for girls"
- Robby Gordon.
- Robby Gordon.
Ik dacht altijd dat als je op je quad gaat zitten je spoor meer open gaat?
of ben ik hier verkeerd in?
of ben ik hier verkeerd in?
One life, live it !
effe een update hierover:
ik heb de quad nu uitgelijnd met wat uitspoor EN met iemand erop die het stuur vast hield.(stom dat ik dat vergeten was)
en wat een wereld van verschil, nu rijdt hij echt goed en durf ik ook de bocht insturen
mvg
ik heb de quad nu uitgelijnd met wat uitspoor EN met iemand erop die het stuur vast hield.(stom dat ik dat vergeten was)
en wat een wereld van verschil, nu rijdt hij echt goed en durf ik ook de bocht insturen
mvg
Hallo iedereen,
Ik ga ook de Ltz uitlijnen, en vroeg me af hoe dat juist in zijn werk gaat.
Ik heb namelijk zelf wat kennis van de motoren en daaromtrent, maar heb van uitlijnen geen kaas gegeten.
Kan iemand mij concreet zeggen hoe je dit kan doen?
Grts Kevin
Ik ga ook de Ltz uitlijnen, en vroeg me af hoe dat juist in zijn werk gaat.
Ik heb namelijk zelf wat kennis van de motoren en daaromtrent, maar heb van uitlijnen geen kaas gegeten.
Kan iemand mij concreet zeggen hoe je dit kan doen?
Grts Kevin