klote bewoners

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

klote bewoners

Bericht door ltz400 boy »

ik kom just terug van bij de politie die hadden 5klachten over mij gehad van maandag 20/09/04 van de buurt bewoners in puurs omwille van men geluid en naar het schijnt roekeloos rijgedrag omdat ik in een doodlopende straat waar niemand anders te bespeuren valt een wheelie deed en op men zijwielen reed en omdat ik op een verlate parking (waar genenkele auto stond ) met kiezelsteentjes in een rondeke aan het draaien was (heb mij daar gewoon gekeerd maar in die losse grond ja da schuifd weg natuurlijk )

:arrow: :arrow: moest er ier iemand zijn van puurs of op het forum komen dan zeg ik dit

:arrow: die van puurs zijn jaloerse mensen kunnen ni verdragen dat iemand iets meer heeft dan hun eigen was juist hetzelfde met men crosser toen reden ze mij van de baan opsettelijk omda ik toen de mooiste crosser had van tschool het ware toen ook mensen van puurs wete vanaf als ik nu iets zie van ne persoon da iets verkeerd doe op de baan in puurs dan schrijf ik em op en ga ik klacht indienen want ik ben da verdomme beu da ze mij zo zoeken echt waar ik ben echt zo razend he en dan diene polise diene moet dan zelf aan mij vragen (want hij kende zelf de wetgeving ni van de moto) of da daar ook een L moet opplakken als je met een verlopig rijbewijs rijd DAT VIND IK DAN NOG HET STRAFSTE maar goed we zullen wel zien naar het schijnt zo ik mij aan een boete kunnen verwachten terwijl de buurt bewooners zelf besloten hebben dat het om roekeloos rijgedrag ging he de politie heeft zelf nog niks gezien die hebben het ook gewoon maar van klachten
kzal afwachten maar als die boete te erg is dan verkoop ik em en dan hebben die van puurs hun goesting he :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :!: :!: :!:
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer

ps: verslijt je banden, niet je ziel
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

ja, wel nie te veel wheeliën en andere stuntjes uithalen als de mensen het kunnen zien hé, want dat schiet bij dat volk altijd in het verkeerde keelgat :(

maja, tis idd triestig! :evil:
White LTZ-450 - powered by MSD -
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik heb begrip voor je reactie LTZ400boy maar persoonlijk kan ik de mensen ook niet 100 % ongelijk geven. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik ook het schijt krijg als ik quadrijders soms door 't stad zie vliegen op twee wielen. Zo maak je echt de sport kapot, mensen accepteren dat niet. Ik ben zelf quadrijder, maar toch kan ik het niet goekeuren, doe onnozel op crossparcours al wat je wil, maar hou het een beetje deftig in de bebouwde kom.

Hetzelfde als rijden op kiezelparkings, opritten en privé grindwegen. Hou je daar gewoon een beetje in. Rondjes zitten draaien tot het grind rondvliegt zie ik evenzeer vandalisme. Ik zou het persoonlijk ook niet graag hebben mochten ze dat bij mij komen doen, en jij waarschijnlijk ook niet.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

nee, ik geef hem gelijk op zijn reactie, iedereen mag alles, behalve nen enduro rijder en ne quadrijder. Kijk maar eens ene me nen baanmoto da ne wheelie doet de reactie van de mesen=> waaauuuww!!! en bij ne quad of nen enduro=> pas op der komt zo ne zot af da zich gaat verongelukken. Kheb het al 1000 keer gezegd en ga het blijven zeggen mensen klagen veel te snel. Op mijn quad zeggen ze dat hij teveel lawaai maakt, gans de week door, maar voorts rijden sommige geburen wel tzondagssmorgens het gras af, tzijn meestal die die klagen over geluisdsoverlast. Gewoon ni aantrekke zouk zegge, een boete kunne ze u niet geven zolang de flikken het niet gezien hebben. Hou er wel rekening mee dat ze je in het oog gaan houden en beter niet te lang op dezelfde plaats blijft staan, want de mensen gaan allerhande dingen uitvinden om u te snappen.
greetz
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik word oud zeker :oops:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ad
Quadrider
Quadrider

Re: klote bewoners

Bericht door Ad »

ltz400 boy schreef:ik kom just terug van bij de politie die hadden 5klachten over mij gehad van maandag 20/09/04 van de buurt bewoners in puurs omwille van men geluid en naar het schijnt roekeloos rijgedrag omdat ik in een doodlopende straat waar niemand anders te bespeuren valt een wheelie deed en op men zijwielen reed en omdat ik op een verlate parking (waar genenkele auto stond ) met kiezelsteentjes in een rondeke aan het draaien was (heb mij daar gewoon gekeerd maar in die losse grond ja da schuifd weg natuurlijk )

:arrow: :arrow: moest er ier iemand zijn van puurs of op het forum komen dan zeg ik dit

:arrow: die van puurs zijn jaloerse mensen kunnen ni verdragen dat iemand iets meer heeft dan hun eigen was juist hetzelfde met men crosser toen reden ze mij van de baan opsettelijk omda ik toen de mooiste crosser had van tschool het ware toen ook mensen van puurs wete vanaf als ik nu iets zie van ne persoon da iets verkeerd doe op de baan in puurs dan schrijf ik em op en ga ik klacht indienen want ik ben da godverdomme beu da ze mij zo zoeken echt waar ik ben echt zo razend he en dan diene polise diene moet dan zelf aan mij vragen (want hij kende zelf de wetgeving ni van de moto) of da daar ook een L moet opplakken als je met een verlopig rijbewijs rijd DAT VIND IK DAN NOG HET STRAFSTE maar goed we zullen wel zien naar het schijnt zo ik mij aan een boete kunnen verwachten terwijl de buurt bewooners zelf besloten hebben dat het om roekeloos rijgedrag ging he de politie heeft zelf nog niks gezien die hebben het ook gewoon maar van klachten
kzal afwachten maar als die boete te erg is dan verkoop ik em en dan hebben die van puurs hun goesting he :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :!: :!: :!:
Hé je gaat daarvoor je quad toch niet verkopen??!!
Er is helemaal geen bewijs, tenzij er pics van je genomen zijn, dus..... kunnen ze je niks maken!
Mss je even wat kalm houden ene .... uitkijken naar onze volgende rit! Stel je voor anders kan je deze niet meer meemaken.
Heb dit ook al dikwijls meegemaakt, daarom ook dat ik zondag met men demperke in de uitlaat reed :wink: , sommigen gunnnen een ander zen plezier nu eenlmaal niet, niks aan te doen.

We zullen anders een een toerke met wa mensen langs daar komen maken, allemaal met open demper, :twisted: :twisted: :twisted: , ze zullen dan nogal eens mogen klagen, hahaaa :twisted: .

Gaat wel voorbij, maar idd dat is wel overdreven, mocht ik hiervoor een boete ontvangen dan zouden ze een mooi briefke mogen terug ontvangen :wink:

Hoop doet leven(zeggen ze toch)

Kop op man :) :!:
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz400 boy »

No Limit YFZ schreef:Ik heb begrip voor je reactie LTZ400boy maar persoonlijk kan ik de mensen ook niet 100 % ongelijk geven. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik ook het schijt krijg als ik quadrijders soms door 't stad zie vliegen op twee wielen. Zo maak je echt de sport kapot, mensen accepteren dat niet. Ik ben zelf quadrijder, maar toch kan ik het niet goekeuren, doe onnozel op crossparcours al wat je wil, maar hou het een beetje deftig in de bebouwde kom.

Hetzelfde als rijden op kiezelparkings, opritten en privé grindwegen. Hou je daar gewoon een beetje in. Rondjes zitten draaien tot het grind rondvliegt zie ik evenzeer vandalisme. Ik zou het persoonlijk ook niet graag hebben mochten ze dat bij mij komen doen, en jij waarschijnlijk ook niet.
het was in een doodlopende straat waar geen huizen stonden wel op het beging van de straat maar niet op het einde dat loopt naar een veld daar is een school maar was al lang uit en op die kiezel parking heb ik mij gewoon gedraaid maar probeer jij maar eens met je quad op een losse ondergrond te draaien zonder dat er steentjes verplaatst worden :lol: daar kon ik niks aan doen he
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer

ps: verslijt je banden, niet je ziel
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

ltz400 boy schreef:maar probeer jij maar eens met je quad op een losse ondergrond te draaien zonder dat er steentjes verplaatst worden :lol: daar kon ik niks aan doen he
aheum... :roll:
White LTZ-450 - powered by MSD -
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

In België maken ze alles kapot

Het zou me niets verbazen of quads worden verboden op de openbare weg dus geen homologatie meer
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

ja tuurlijk verboden :roll: :roll: :roll:

kpeis dak dan tparlement ga afbreken en ik zal ni de enigste zijn die dat zal doen, laat de regering maar vallen, hoe dieper hoe beter, da ze hun goe zeer doen
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

blast Racer AKA sdsracer schreef:ja tuurlijk verboden :roll: :roll: :roll:

kpeis dak dan tparlement ga afbreken en ik zal ni de enigste zijn die dat zal doen, laat de regering maar vallen, hoe dieper hoe beter, da ze hun goe zeer doen
:lol:
jensxx
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jensxx »

Mika schreef:In België maken ze alles kapot

Het zou me niets verbazen of quads worden verboden op de openbare weg dus geen homologatie meer
das echt hier in belgië moogde precies nix nimeer
nu wilt et vlaams bloks zelf al games uit de rekken hale.. :roll: heel goed bezig et beste game ooit verkocht gaan ze uit de rekken hale :roll: (gta dus)
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

da is ier ook zo,
als ik door de straat rij aan een goei 30 of 40 dan staan ze hier allemaal op een rij lijk in de tour de france waarbij ze een wuivende beweging doen (gelijk een wave) om nog trager te rijden omdat ze denken dat ik heeeeeeel snel ga door mijn uitlaat.
Heb al in mijn gedacht gehad om voor hun neus eens af te stappen en hem te duwen naar mijn huis.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Bakker
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Bakker »

ze kunnen je toch nooit een bon geven als ze geen bewijs hebben, was t niet gewoon een waarschuwing en wilde ze jou kant van het verhaal horen...
Quad_Z-400
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Re: klote bewoners

Bericht door Quad_Z-400 »

ltz400 boy schreef:dan diene polise diene moet dan zelf aan mij vragen (want hij kende zelf de wetgeving ni van de moto) of da daar ook een L moet opplakken als je met een verlopig rijbewijs rijd DAT VIND IK DAN NOG HET STRAFSTE

hij kan je ook al vragend een opmerking willen geven hebben hé

en nog iets er moet inderdaad een L opplakken en vergeet niet als je in het slechtste geval nu (veroordeeld)wordt dan kun je je rijbewijs bij het afhalen direkt afgeven
verder pas gewoon op en nog veeeeeeeeeeel quadplezier

greetzzzzzzzzzzzzzzz
Enjoy Enjoy Enjoy Enjoy
Plaats reactie