zati schreef:Heb eens gemeten bij mijne, blijkbaar als je links pinkt heb - + en als rechts pinkt heb je + - dus het moet iets te maken hebben met wisselen van polariteit (heb dit gemeten op de draden van het indicatie lampje)
Dat maakt toch niet uit normaal? Of je nu: Min - Schakelaar - Pinker - Plus of Plus - Schakelaar - Pinker - Min werkt toch allebei?
Heb jij alarmlichten aangesloten? Zo ja, hoe?
4 pinkers zijn aangesloten ja, maar dat was al zo bij de homologatie
Geen idee, heb nog geen moeite gedaan om de kabels te volgen, is een redelijke spaghetti boel bij mij.
zati schreef:Heb eens gemeten bij mijne, blijkbaar als je links pinkt heb - + en als rechts pinkt heb je + - dus het moet iets te maken hebben met wisselen van polariteit (heb dit gemeten op de draden van het indicatie lampje)
Dat maakt toch niet uit normaal? Of je nu: Min - Schakelaar - Pinker - Plus of Plus - Schakelaar - Pinker - Min werkt toch allebei?
Heb jij alarmlichten aangesloten? Zo ja, hoe?
4 pinkers zijn aangesloten ja, maar dat was al zo bij de homologatie
Geen idee, heb nog geen moeite gedaan om de kabels te volgen, is een redelijke spaghetti boel bij mij.
Ge moet een pinkdoos hebben daar wordt de schakeling in gemaakt tussen gewone pinkers en 4 pinkers als deze juist wordt aangesloten werken uw pinkers en 4 pinkers en ge hoeft dan geen extra draden te trekken.
grtz
RaPtOr_RiDeR schreef:Ge moet een pinkdoos hebben daar wordt de schakeling in gemaakt tussen gewone pinkers en 4 pinkers als deze juist wordt aangesloten werken uw pinkers en 4 pinkers en ge hoeft dan geen extra draden te trekken.
grtz
De uitleg was al geupdated in de eerste reactie onderaan het schema. 4 pinkers moet je niet aansluiten, deze werken automatisch door het elektrisch circuit binnen de stuurschakelaar.
RaPtOr_RiDeR schreef:Ge moet een pinkdoos hebben daar wordt de schakeling in gemaakt tussen gewone pinkers en 4 pinkers als deze juist wordt aangesloten werken uw pinkers en 4 pinkers en ge hoeft dan geen extra draden te trekken.
grtz
De uitleg was al geupdated in de eerste reactie onderaan het schema. 4 pinkers moet je niet aansluiten, deze werken automatisch door het elektrisch circuit binnen de stuurschakelaar.