Hey, ik kom me hier even voorstellen, ik ben Michaël en ben woonachtig in Limburg, BE.
Zoals de titel al zegt rijdt ik met een LTZ400.
Voorlopig staat deze nog even stil tot ik de resterende onderdelen heb, en laten we hopen dat dit niet al te lang meer is
Een projectje zal er voorlopig niet van komen aangezien ik er totaal geen plaats voor heb, maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in
Nieuw hier, LTZ
Nieuw hier, LTZ
~Suzuki Ltz400 2005
Re: Nieuw hier, LTZ
Welkom!
Dankjewel!Patje88NL schreef:Welkom!
Hierbij een foto van hoe de LTZ er een paar maandjes geleden uitzag:
~Suzuki Ltz400 2005
Dankjewel, rij je alleen onroad of ook offroad?nickon schreef:Welkom mede limburger
~Suzuki Ltz400 2005
Re: RE: Re: Nieuw hier, LTZ
Bedoeling is onroad, maar momenteel nog niet te veel aangepast. Quad is nog standaard en dus met (wel gesleten) crossbanden op.Ltzerr schreef:Dankjewel, rij je alleen onroad of ook offroad?nickon schreef:Welkom mede limburger
Waar mag je tegenwoordig nog offroad rijden...
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Yamaha YFZ350 Banshee • Stock
Re: RE: Re: Nieuw hier, LTZ
[/quote]
Bedoeling is onroad, maar momenteel nog niet te veel aangepast. Quad is nog standaard en dus met (wel gesleten) crossbanden op.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk[/quote]
De gesleten crossbanden ken ik maar al te goed
En ja, mogen... Zolang je geen 5x heen en weer rijd en een beetje aanpast indien je mensen ziet zal je noet al te veel problemen ondervinden.
Mijne bolt EINDELIJK terug sinds gisteren en ben al lekker wezen offroaden
Bedoeling is onroad, maar momenteel nog niet te veel aangepast. Quad is nog standaard en dus met (wel gesleten) crossbanden op.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk[/quote]
De gesleten crossbanden ken ik maar al te goed
En ja, mogen... Zolang je geen 5x heen en weer rijd en een beetje aanpast indien je mensen ziet zal je noet al te veel problemen ondervinden.
Mijne bolt EINDELIJK terug sinds gisteren en ben al lekker wezen offroaden
~Suzuki Ltz400 2005