Kijk heel wat tips dank jullie wel.
Als ik straks me nieuwe grizzly heb staat hij thuis vast en zeker goed! Garage aan huis+2 honden +kettingslot+muuranker+schijfrem slot als dat op een grizzly kan. Owjah en als je het terrein oploopt sta je in het licht + het hek moet nog open. Ik woon wel afgelegen! Enige manier is dan nog een pistol meenemen

Dan krijg je me auot sleutels erbij;) sws neem ik een diefstal verzekering alleen meestal keert die te weinig uit volgens mij.
Maar de keren dat je op visite bent of iets is dan een art 4 kettingslot aan een paal + schrijfremslot met alarm +(miss alarm op de quad) genoeg.
Iemand ervaring met alarm op een quad
Op electronische beveiliging zoals contact slot zou ik ook niet vertrouwen. Ken genoeg verhalen van auto's waarbij ze de duurste autos in 1 min weghalen zonder sleutel! laptop mee en singaal opvangen van de afstandbediening! Codes opvragen bij een mannetje bij de fabriek ga zo maar door! enz enz enz
De kruimeldief/junk ben ik niet bang die krijgen hem niet mee. Maar de georganiseerde Oostblok bende die komen uit eindelijk overal binnen en hebben niks te verliezen.
Welke eis stelt een verzekering voor het beveiligingen van je quad?