Lucht in remmen
Lucht in remmen
Ik zit met een probleem
M'n remmen vooraan werken zo goed als niet omdat er lucht in de klauw maar vooral remleiding zit !
We hebben het kapje vh olie reservoire al enkele dagen open staan maar heeft nauwelijks effect...
Wat kan ik nog doen want wil zondag naar Budel
M'n remmen vooraan werken zo goed als niet omdat er lucht in de klauw maar vooral remleiding zit !
We hebben het kapje vh olie reservoire al enkele dagen open staan maar heeft nauwelijks effect...
Wat kan ik nog doen want wil zondag naar Budel
Op je nieuwe quad Maar je haalt de lucht uit je leiding door de bout op je klauw los te draaien en dan pompen met je hendel totdat er een straaltje olie uitkomt, dat kan je opvangen door de bout niet helemaal los te draaien en op die bouten waar een rond knobbeltje op zit een slangetje over te doen en dan op te vangen in een bakje.
-
- Quadrider
Je moet wel iedere keer voordat dat je je hendel weer terug laat komen ,dat moertje dichtdraaien anders zuigtie hem gelijk weer vol lucht.
Lijkt mij beter om gelijk nieuwe remolie door het hele systeem te pompen,dan weet je zeker dat alle lucht eruit is ,als je het tenminste op de goede manier doet.
Jan
Ps, moet hier ergens een topic over zijn ,remmen ontluchten
Lijkt mij beter om gelijk nieuwe remolie door het hele systeem te pompen,dan weet je zeker dat alle lucht eruit is ,als je het tenminste op de goede manier doet.
Jan
Ps, moet hier ergens een topic over zijn ,remmen ontluchten
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
-
- Quad Expert
- Contacteer:
gewoon ontluchten => de vijsjes met zo precies een smeernippeltje op een toertje losdraaieneen darmpje erop naar een potje, vers busje DOT4 bij de hand, dekseltje openvijzen en amuzeer je maar met je potje te vullenzker er voor zorgen dat het geen lucht trekt. Daarna 2vijsjes snel toedraaien enkele keren pompen met de rem, reservoir bijvullen en sluiten, het is mnder werk dan het te tijpen.
greetz
greetz