Ik heb onlangs een KTM 525 gekocht, hier zaten normaal papieren bij maar de eigenaar is ze kwijt! Nu heeft hij de wijkagent laten komen en is hij al naar het politie bureau geweest voor een papier van verlies te laten opmaken... hij heeft de papieren op mijn naam laten zetten zodat ik met de quad naar de keuring kan gaan voor hem opnieuw te kunnen inschrijven. Zolang mijn naam op de papieren staan is er dus geen probleem neem ik aan? Ik heb dit nog nooit gedaan of voor gehad dus de vragen zijn als volgende; de papieren van de politie staan op mijn naam zodat ik ermee naar de keuring kan nog nooit van gehoord dat je naar de keuring moet met een quad??? Ook als ik effectief moet gaan moet ik een z plaat erop zetten de vraag is welke?? Wat na de keuring? Naar de verzekring gaan?? Ook gelijkvormigheidsattest hoe weet ik dat de quad dat geeft? Want aangezien alle papieren kwijt zijn weet ik dat niet... bij het bezichtigen van de quad stond er wel effectief nog een kenteken plaat van DIV op dus die is ooit ingeschreven geweest neem ik aan...
de quad is ook al in mijn bezit!
wie kan me even wegwijs helpen hiermee? Ben nogal een noob in dit soort zaken dus alvast mijn excuses voor dit lompe bericht

Groetjes
Uit België