Hallo forummers,
Ik ben Roel en ben nieuw op dit forum. Ik heb onlangs een GSmoon buggy (260) gekocht. Het is een heel leuk ding en ziet er netjes uit en bijna alles werkt perfect. Bijna alles, want als je in z'n vooruit goed gas geeft, dan schiet hij ergens over, hij schokt dan en soms blokkeert het rechter achterwiel. Als je rijdt en dan het gas los laat, dan ratelt hij heel erg. Ik heb de versnellingsbak al open gehad en dat oogt allemaal goed, er zijn nergens tandjes vanaf.
Ik heb me laten vertellen dat het waarschijnlijk de afstelling is van voor-achteruit. Weet iemand of dit klopt en hoe je die dan goed moet afstellen. Of heeft iemand misschien een andere suggestie ?
gs moon buggy 260
Re: gs moon buggy 260
Hi welkom
Ik weet niet of een gsmoon een achter differentieel heeft maar dat zou ook een een reden kunnen zijn.
Dat deze kapot is
Mvg Wamd
Verstuurd vanaf mijn BKL-L09 met Tapatalk
Ik weet niet of een gsmoon een achter differentieel heeft maar dat zou ook een een reden kunnen zijn.
Dat deze kapot is
Mvg Wamd
Verstuurd vanaf mijn BKL-L09 met Tapatalk
CFMOTO 825I -EPS
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: gs moon buggy 260
Ja heeft i inderdaad. Is vast t probleem
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: RE: Re: gs moon buggy 260
OkeJason McCoy schreef:Ja heeft i inderdaad. Is vast t probleem
Heb het differentieel beken en na gegaan toen de bak open was en die leek goed.de cvt zal ik ook ns nakijken. De vorige ei genaar heeft de bak open gehad en ik weet nie hoe handige harry dat da was. Maar zou hij iets verkeerd in de bak hebben kunnen zetten want zelf heb ik t idee dat t met de tandwielen van voor achteruit mis is maar weet nie of da kan. Dat het wiel blokkeerd dat vind ik vreemd ben ookste4k van mening dat de herrie uit de bak komt en niet van cvt kant. Waaraan kan ik zien of het differentieel kapot is (leek inorde).
Alvast weer bedankt voor de reacties
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk