Hi!
Mijn naam is Sven, ik ben hier jaren geleden ooit eerder actief geweest.
Nu heb ik de afgelopen jaren supermoto gereden (motor, dus geen quad in supermoto stand), vandaar dat ik hier niet meer actief was
Sinds kort weer een quad gekocht en daarom waarschijnlijk weer wat actiever hier
Het is een Hyosung TE450 geworden.
Als je de geschiedenis van Hyosung en Suzuki kent zie je gelijk waarom er veel overeenkomsten zijn met de LTZ 400. Frame, subframe, draagarmen etc. is allemaal hetzelfde evenals meerdere andere zaken. Handig voor reservedelen, het meeste van Suzuki past gewoon De quad is inmiddels niet meer origineel, motorblok heb ik gereviseerd en voorzien van een Keihin 39 FCR-MX carburateur + RVS uitlaat met Leovince SBK einddemper.
Daarnaast is de quad verlaagd, verbreed met spoorverbreders en een setje straatbanden eronder. Stuur is vervanger door een MX-stuur met risers.
Foto's zal ik spoedig uploaden
Opnieuw voorstellen (na jaren)
Re: Opnieuw voorstellen (na jaren)
Welkom weer!
Ik had nog nooit van het merk gehoord, moest even Googlen om te ontdekken dat het uit Korea komt. http://eng.krmotors.com/ Heb je hem nieuw gekocht of gebruikt?
Ik had nog nooit van het merk gehoord, moest even Googlen om te ontdekken dat het uit Korea komt. http://eng.krmotors.com/ Heb je hem nieuw gekocht of gebruikt?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Opnieuw voorstellen (na jaren)
Gebruikt, had veel aandacht en liefde nodig dus voor zeer weinig geld kunnen kopen
Hyosung is koreaans inderdaad. In het verleden (en nog steeds) veel samenwerking met Suzuki. Dat verklaard al snel waarom het vrijwel een kopie van de LTZ is
Vandaag een upgrade uitgevoerd, dubbel-zuiger remklauwen van en Raptor 700 inclusief hoofdremcilinder + nieuwe MotoMaster racing remblokken.
Ik las namelijk op een LTZ forum dan de YFZ450/ Raptor700 remmen zonder aanpassen op de LTZ passen. Dus vanzelfsprekend gingen deze vanmiddag zonder problemen op mijn quad
De extra remkracht tov origineel is echt bizar!
Hyosung is koreaans inderdaad. In het verleden (en nog steeds) veel samenwerking met Suzuki. Dat verklaard al snel waarom het vrijwel een kopie van de LTZ is
Vandaag een upgrade uitgevoerd, dubbel-zuiger remklauwen van en Raptor 700 inclusief hoofdremcilinder + nieuwe MotoMaster racing remblokken.
Ik las namelijk op een LTZ forum dan de YFZ450/ Raptor700 remmen zonder aanpassen op de LTZ passen. Dus vanzelfsprekend gingen deze vanmiddag zonder problemen op mijn quad
De extra remkracht tov origineel is echt bizar!
Re: Opnieuw voorstellen (na jaren)
Hierbij een lang beloofde foto