Goes Aeon 220
Goes Aeon 220
Hallo
Ik ben van plan een eerste quad aan te schaffen, en heb een Goes 220 occasie op het oog.
Waarschijnlijk is dit een betere optie dan een nieuwe Bashan 200 of een andere nieuwe chinese?
Mijn budget is eerder beperkt, ik weet ook dat een goes niet kan tippen aan bv. een yamaha, maar voor eerste quad lijkt hij mij wel in orde. Ik zou hem vooral op de baan gebruiken. Heeft iemand wat meer info i.v.m Goes quads? positief? negatief? alle tips zijn welkom!!!!! bedankt!!
Ik ben van plan een eerste quad aan te schaffen, en heb een Goes 220 occasie op het oog.
Waarschijnlijk is dit een betere optie dan een nieuwe Bashan 200 of een andere nieuwe chinese?
Mijn budget is eerder beperkt, ik weet ook dat een goes niet kan tippen aan bv. een yamaha, maar voor eerste quad lijkt hij mij wel in orde. Ik zou hem vooral op de baan gebruiken. Heeft iemand wat meer info i.v.m Goes quads? positief? negatief? alle tips zijn welkom!!!!! bedankt!!
Laatst gewijzigd door B1sels op zo 07 jun, 2009 00:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Goes Aeon 220
vanmiddag toevallig opgehaald bij vd ham anders had k je gezien
Mijn extra grote KittyCat
Ik zal denk ik toch gaan voor een blaster 200 occasie...
ik zou toch voor een iets snellere quad gaan .
de snelhied zal tegenvallen 65 70
de snelhied zal tegenvallen 65 70
kymco mxu 300
polaris phoenix
masai A300
polaris phoenix
masai A300
van een blaster 200 is de snelheid toch 90?
-
- Quadrider
blaster is een heel goede quad zowel po baan als op cross
mijne pompt er 100-105 toch zeker uit
yoo
mijne pompt er 100-105 toch zeker uit
yoo
ik had het over de goes 220B1sels schreef:van een blaster 200 is de snelheid toch 90?
kymco mxu 300
polaris phoenix
masai A300
polaris phoenix
masai A300
Wie kan me vertellen hoe ik de olie kan bijvullen bij mijn Æon Goes 220 quad? En welk type olie?
Ik zie 2 olie buttons namelijk.....
Ik zie 2 olie buttons namelijk.....