Banshee 350, wie nog meer?
Re: Banshee 350, wie nog meer?
achzo, ja hoe meer ruimte onder je quad hoe beter met een offroad. Ze zagen die stronken lang niet altijd recht met de grond af.
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
-
- Toeschouwer
Vorige week in havelte offroad gereden met de banshee, zeer tevreden over hoe die presteert!!
Hier het filmpje
https://youtu.be/FQcjMAhSqo0
Hier het filmpje
https://youtu.be/FQcjMAhSqo0
Zag je voorbij komen top banshee
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
-
- Easy Quadrider
Gaaf man, ik begrijp je setup nu volkomen!! Super gave competitie! Mag je hier zo aan meedoen of moet je een licentie hiervoor halen? Lijkt mij leuk om eens een keer mee te kunnen doen!!
-
- Toeschouwer
Deze evenementjes kun je gewoon aan mee doen als je een quad of crossmotor met kenteken hebt! Je moet wel even een daglicentie aanvragen (30 euro) voor de rest kan je de route (30 a 40 km!) gewoon vrij rijden hoe vaak je maar wilt het is geen wedstrijd of iets dergelijks08brothers schreef:Gaaf man, ik begrijp je setup nu volkomen!! Super gave competitie! Mag je hier zo aan meedoen of moet je een licentie hiervoor halen? Lijkt mij leuk om eens een keer mee te kunnen doen!!
Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk
Wat is hier zo,speciaal,aan eigenlijk? Ik heb ze al enkele keren tegengekomen op de 2dehands sites.. en zijn steeds duur! Ik bedoel maar een yamaha warrior is toch zowat hetzelfde kaliber en ook 350?
Just asking..
Just asking..
-
- Toeschouwer
Dit is een 350cc 2-takt, qua vermorgen vergelijkbaar met een 700cc 4-takt, en met een paar aftermarket onderdelen zijn ze al veel sneller(uitlaten, poorten, carburateurs, ontsteking veranderen etc.)rowley schreef:Wat is hier zo,speciaal,aan eigenlijk? Ik heb ze al enkele keren tegengekomen op de 2dehands sites.. en zijn steeds duur! Ik bedoel maar een yamaha warrior is toch zowat hetzelfde kaliber en ook 350?
Just asking..
de reden dat ze duurder worden/blijven is omdat er geen 2-takt quads meer gemaakt worden ivb. Met milieu eisen, ze worden dus tamelijk zeldzaam.
Thnx weer wat info rijker
- yamahakoppel
- Quad GOD
een banshee berijden is een heel andere ervaring, zodra hem in zijn powerband komt en het jankend geluid van de 2taks krijg je een kick en wil je uw gas niet meer los laten. de kunst is om hem in zijn powerband te houden. constant boven de 4à5000 toeren 1 van de redenen waarom een verbruik van 10L geen uitzondering is
persoonlijk kan ik niet rustig op een banshee rijden is constant vlammen ( zodra hem warm is )
staat nu al 2 jaar stil onder een deken in een verwarmde garage. benzine en carburators volledig leeg gelaten voor stalling ze worden alleen maar meer waard
persoonlijk kan ik niet rustig op een banshee rijden is constant vlammen ( zodra hem warm is )
staat nu al 2 jaar stil onder een deken in een verwarmde garage. benzine en carburators volledig leeg gelaten voor stalling ze worden alleen maar meer waard
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Toeschouwer
Vandaag een andere zadelhoes gemonteerd, de vorige was glad aan de zijkanten waardoor ik er elke keer bijna vanaf gleed. Tevreden over het resultaat
Bij de offroad rit in veldhoven aanwezig!
Bij de offroad rit in veldhoven aanwezig!
mooi resultaat!
ik rij de off the road rit ook mee (op zaterdag) maby spot ik je onderweg wel
ik rij de off the road rit ook mee (op zaterdag) maby spot ik je onderweg wel
2017 raptor 700 SE
De Banshees zitten inmiddels op ca 8000 euro met kenteken en dat wordt elk jaar meer...
Echt een collectors item en daarnaast een beest om op te rijden.
Echt een collectors item en daarnaast een beest om op te rijden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"