Goede dag allen hier
ik heb een vraagje kan het zijn dat door de nieuwe brandstof mijn Raptor 700 meer ploft en anders rijdt voor mijn gevoel ?
de laatste tijd en ik denk zelf sins de invoering van de de E brandstoffen dat mijn Raptor 700 met PC5 + autotune en K&N en Leovince uitlaat
steeds mee is beginnen te ploffen bij gas los en uitrollen maar ook bij overschakelen op snelheid en het zijn plofjes tot ploffen tot flinke klappen
heb er al een nieuwe bougie ingezet en PC5 map weer terug gezet zo dat die weer kan gaan fijn tunen maar kom er maar niet van af van dat ploffen
en een plofje op zijn tijd is best leuk maar zo als het nu is word ik er zelf gek van
iemand een idee of dit door de nieuwe brandstof komt met die bio troep ?
Nieuwe brandstof problemen
Re: Nieuwe brandstof problemen
Komt niet door de E10 maar waarom tank je sowieso geen 98 dan? Bij de meeste pompen heeft E5/98 nul procent ethanol namelijk
E5 en E10 bandstoffen zit die ethanol zooi ook in !
Het zit niet in de premium brandstoffen zoals BP Ultimate, Shell V Power en Esso Synergy Supreme+
zeggen ze als je zoekt op internet enz
zal dat eens gaan proberen of dat dat helpt
misschien maar eens kijken of andere warmte graad bougie helpt
Het zit niet in de premium brandstoffen zoals BP Ultimate, Shell V Power en Esso Synergy Supreme+
zeggen ze als je zoekt op internet enz
zal dat eens gaan proberen of dat dat helpt
misschien maar eens kijken of andere warmte graad bougie helpt
E5 = premium in de meeste gevallen. Bij Shell staat zelfs op de Vpower pomp dat hun 98 géén ethanol bevat