Barossa Cheetah 250cc

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
SanMiguel

Barossa Cheetah 250cc

Bericht door SanMiguel »

Ik ben totaal beginner!
Ik ben serieus aan kijken voor de Barossa Cheetah quad.
Ik zoek iets voor meestal klein baantjes en heel af en toe OffRoad
Volgens Deliege is da een quad waarop ik mag zeker vertrouw hebben en zeker voor +/-4000 euro...
Heeft iemand ervaring met die quad?
Ik heb juist een autorijbewijs; hoe mag die quad dan inschrijven?

Ik ben franstalig dus Please niet op de fouten opletten :D
wilko
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door wilko »

Hoi SanMiguel.Welkom.

Ik heb er vandaag op gereden.
Voor mij is ie te snel.
Maar als jij kan koop er dan een incl kenteken.

MVG. Wilko
probeer het eens met lachen ook al doet dat pijn aan je gezicht

Linhai 260 black forest
Bad-Pritt
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Bad-Pritt »

Kijk eens bij Te koop - SMC X-treme 250cc.
Daar staat wat info over mijn quadje.
Laatst gewijzigd door Bad-Pritt op vr 10 sep, 2004 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Second Place is First Looser
SanMiguel

Bericht door SanMiguel »

schooner dan die Cheetah ( zelf als ik vind die Cheetah qua uiterlijk al echt schoon).
Val da mee qua rijden? is da te doen voor heeeeeeeeel af en toe rijden met mijn vriendin paar km ( ze weeg maar 45kg! LOL)
Bad-Pritt
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Bad-Pritt »

SanMiguel schreef:schooner dan die Cheetah ( zelf als ik vind die Cheetah qua uiterlijk al echt schoon).
Val da mee qua rijden? is da te doen voor heeeeeeeeel af en toe rijden met mijn vriendin paar km ( ze weeg maar 45kg! LOL)
Ja perfect te doen. Wij rijden ook regelmatig met 2. Is eigenlijk gemaakt voor op de baan te rijden.
Second Place is First Looser
SanMiguel

Bericht door SanMiguel »

Zou iemand me video opsturen of hier in de sectie video van die Barossa/Smc zetten?
SanMiguel

Bericht door SanMiguel »

Heeft iemand al zo een machine offroad getest? (of vuile binenbaantjes)
Ik woon in de vlaamse ardenen ik ik wil een beetje zeker zijn die hij ga nie me laten in de stront na de 1ste moielijk baan... :-)
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Voor echt offroad gebruik is dat echt niet ideaal hoor...
Ik zou liever wat meer geld geven voor een 2de hands Warrior ofzo, zeer betrouwbaar en dan weet je dat ja quad tegen een stootje kan. Mijn mening hé :)
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Linhai
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Linhai »

Weet jij uit ervaring dat de Barossa niet betrouwbaar is of niet tegen een stootje kan L.D. ?
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Ik weet het niet uit ervaring maar ik weet dat de prijs van die immitatie merken ergens vandaan moet komen en dat is dus bespaard op lagers en andere onderdelen electronica bijvoorbeeld zal lichter zijn uitgevoerd(minder waterdicht) Zal dus sneller achteruitgaan bij offroadgebruik dan de wat duurdere machines. Dat is gewoon een logische redenatie die je kan maken zonder de machine ooit te hebben gezien.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Linhai
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Linhai »

Deze discussie gaat niet op, onderdelen zijn in dezelfde fabriek gemaakt als je ze moest naast elkaar leggen, alleen werken ze ginder aan 20 fr per uur of minder en hier aan 2000 fr per uur, er zijn ginder geen milieunormen als hier of arbeidsvoorwaarden of ziekenkas. Daarmee verhuizen ook alle firma's naar ginder cfr Bekaert staaldraad, is zijn derde fabriek aan het openen in China.
moest je echt niet overtuigd zijn lees dan volgend artikel, Yamaha wordt reeds in China gemaakt ;

http://www.yamaha-motor.co.jp/global/ne ... china.html
gerard

Bericht door gerard »

heb een barossa 170 gehad maar na 2 maanden verkocht en een warrior gekocht.omdat de barossa maar goed 75 km haalde en dan reed je konstant in de hoge toeren. en was deze met die snelheid zeer onstabiel
dus als ik je een advies mag geven, eerst even op alle twee een test rit
maken dan merk je het zelf. en als je doet net als ik betaal je nogal wat leer geld. :oops:
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

gerard schreef:heb een barossa 170 gehad maar na 2 maanden verkocht en een warrior gekocht.omdat de barossa maar goed 75 km haalde en dan reed je konstant in de hoge toeren. en was deze met die snelheid zeer onstabiel
dus als ik je een advies mag geven, eerst even op alle twee een test rit
maken dan merk je het zelf. en als je doet net als ik betaal je nogal wat leer geld. :oops:
350cc is dan ook het dubbele van 170 dus dat kun je eigenlijk totaal niet vergelijken...
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

hmm, in de ardennen zal het machien heel wat te verduren krijgen dus ik denk dat het beter is dat je een iets zwaarder model kan nemen bv. raptor 350 of de warrior.
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
SanMiguel

Bericht door SanMiguel »

wat is een goeie prijs voor een raptor 350? Ik heb prijs gehad ( met ristourne) van 6500 met papier en kit voor de baan. Naturlijk die Cheetah 250 was 3600 met nerfbar...
Niet zo gemakkelijke keuze?
Plaats reactie