Barossa Cheetah 250cc
Barossa Cheetah 250cc
Ik ben totaal beginner!
Ik ben serieus aan kijken voor de Barossa Cheetah quad.
Ik zoek iets voor meestal klein baantjes en heel af en toe OffRoad
Volgens Deliege is da een quad waarop ik mag zeker vertrouw hebben en zeker voor +/-4000 euro...
Heeft iemand ervaring met die quad?
Ik heb juist een autorijbewijs; hoe mag die quad dan inschrijven?
Ik ben franstalig dus Please niet op de fouten opletten
Ik ben serieus aan kijken voor de Barossa Cheetah quad.
Ik zoek iets voor meestal klein baantjes en heel af en toe OffRoad
Volgens Deliege is da een quad waarop ik mag zeker vertrouw hebben en zeker voor +/-4000 euro...
Heeft iemand ervaring met die quad?
Ik heb juist een autorijbewijs; hoe mag die quad dan inschrijven?
Ik ben franstalig dus Please niet op de fouten opletten
Ja perfect te doen. Wij rijden ook regelmatig met 2. Is eigenlijk gemaakt voor op de baan te rijden.SanMiguel schreef:schooner dan die Cheetah ( zelf als ik vind die Cheetah qua uiterlijk al echt schoon).
Val da mee qua rijden? is da te doen voor heeeeeeeeel af en toe rijden met mijn vriendin paar km ( ze weeg maar 45kg! LOL)
Second Place is First Looser
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Ik weet het niet uit ervaring maar ik weet dat de prijs van die immitatie merken ergens vandaan moet komen en dat is dus bespaard op lagers en andere onderdelen electronica bijvoorbeeld zal lichter zijn uitgevoerd(minder waterdicht) Zal dus sneller achteruitgaan bij offroadgebruik dan de wat duurdere machines. Dat is gewoon een logische redenatie die je kan maken zonder de machine ooit te hebben gezien.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 109
- Lid geworden op: za 29 nov, 2003 18:17
- Locatie: Geluwe
- Contacteer:
Deze discussie gaat niet op, onderdelen zijn in dezelfde fabriek gemaakt als je ze moest naast elkaar leggen, alleen werken ze ginder aan 20 fr per uur of minder en hier aan 2000 fr per uur, er zijn ginder geen milieunormen als hier of arbeidsvoorwaarden of ziekenkas. Daarmee verhuizen ook alle firma's naar ginder cfr Bekaert staaldraad, is zijn derde fabriek aan het openen in China.
moest je echt niet overtuigd zijn lees dan volgend artikel, Yamaha wordt reeds in China gemaakt ;
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/ne ... china.html
moest je echt niet overtuigd zijn lees dan volgend artikel, Yamaha wordt reeds in China gemaakt ;
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/ne ... china.html
heb een barossa 170 gehad maar na 2 maanden verkocht en een warrior gekocht.omdat de barossa maar goed 75 km haalde en dan reed je konstant in de hoge toeren. en was deze met die snelheid zeer onstabiel
dus als ik je een advies mag geven, eerst even op alle twee een test rit
maken dan merk je het zelf. en als je doet net als ik betaal je nogal wat leer geld.
dus als ik je een advies mag geven, eerst even op alle twee een test rit
maken dan merk je het zelf. en als je doet net als ik betaal je nogal wat leer geld.
350cc is dan ook het dubbele van 170 dus dat kun je eigenlijk totaal niet vergelijken...gerard schreef:heb een barossa 170 gehad maar na 2 maanden verkocht en een warrior gekocht.omdat de barossa maar goed 75 km haalde en dan reed je konstant in de hoge toeren. en was deze met die snelheid zeer onstabiel
dus als ik je een advies mag geven, eerst even op alle twee een test rit
maken dan merk je het zelf. en als je doet net als ik betaal je nogal wat leer geld.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"