blaster movie
-
- Quadracer
- Contacteer:
Praatjes praatjes als je al lang quad rijd schat je dat makkelijk in als je net begint knal je niet tegen elke berg op das gewoon zo. Mijn broetje ging ook eens te enhausuast en knalde tegen zon kip op hij maakte een salto voorover met de quad trapte die van hem weg rolde door op de grond en kreeg toen met volle snelheid het achterwiel(die nog aan de quad zat die nog aan het duikelen was) vol op zijn kop maar hij had wel een helm op dus verkennen is sowieso belangrijk blind ergens tegenaan sturen is gewoon dom en niet stoer.Quadbabe#72 schreef:heuvels = heuveltjes
valt daar toch wel mee denkk zo maar das mijn mening he
wrom rijd je alleen met helm?
en over het filmpje ik vind de beelden wel redlijk maar de muziek helpt niet echt aan het einde van het filmpje zit de muziek nog in de intro dat klopt niet qua opbouw knip anders gewoon het begin weg van de muziek en laat de piek horen das beter voor je filmpje of gewoon het hele liedje en dan ook de beelden op laten bouwen qua spektakel. Wheelie vond ik wel mooi trouwens.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ja of neeroeteren zeker
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
en quadbabe die heuveltjes kan ik niet aanpassen want k heb ze niet gemaakt zijn gemaakt voor een jongetje van 10 gemaakt die met een 50 cctje rijd dus kan ik daar moeilijk daar van die gevaarlijke heuveltjes maken hé en ik rijd bijna altijd met helm je zou een heuveltje maar een schuins pakken of een bocht missen als je even niet oplet enja teun als ik op die toeren let rij ik er die kenny zo uit
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner