Benzine uit de carburator
-
Rearwheel driv'in
- Toeschouwer

Benzine uit de carburator
Even un vraagje;
Ik lees net dat iemand zijn KFX op z'n achterste zet om 'm goed schoon te kunnen maken. Als ik dat met mijn Z400 doe dan loopt de benzine via de overloopslang van de carburateur eruit (en niet zo'n beetje dus niet alleen de inhoud van de vlotterbak). Wat is er aan de hand?
heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik lees net dat iemand zijn KFX op z'n achterste zet om 'm goed schoon te kunnen maken. Als ik dat met mijn Z400 doe dan loopt de benzine via de overloopslang van de carburateur eruit (en niet zo'n beetje dus niet alleen de inhoud van de vlotterbak). Wat is er aan de hand?
heeft iemand hier een oplossing voor?
-
epix no-fear
- Quad Expert

Re: Benzine uit de carburator
als er een benzine kraan op zit is het best wel slim om die dicht te zetten 
CustomCoatingsHelvoirt
Er zit een automatische benzinekraan op, dus als je hem rechtop zet terwijl de motor uitstaat loopt enkel de vlotter van de carb leeg.
Dit is normaal.
Als de benzine blijft stromen klopt er iets niet.
Dit is normaal.
Als de benzine blijft stromen klopt er iets niet.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
ltz400 boy
- Easy Quadrider

als ik mijn Kfx recht zet loopt er niets uit maaaaaaaaaaaaaaaaaar als ik mijn kfx recht zet met tank relatief vol dan loopt die ook uit via overloop slangetje. wat ik ook al gehad heb dat is dat de benzine in mijn luchtfilter terecht kwam en dan was niet een klein beke maar een beke meer dan verwacht, er stond een plasje benzine onder de luchtfilter als ik die weer plat zette.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
is idd zo hoor. als je die op auto zet en ge trekt het darmpje van de tank dan loopt er niets uit, ook niet op reserve. Als die op PRI zet jah dan loopt die gelijk waterkeesie schreef:HUHTeunie schreef:Benzinekraan op KFX/Z kun je niet dicht zetten, gewoon op AUTO laten staankeesie schreef:=normaal
benzinekraan wel dicht hé
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Ik geloof dat dit werkt dmv een vacuum.keesie schreef:HUHTeunie schreef:Benzinekraan op KFX/Z kun je niet dicht zetten, gewoon op AUTO laten staankeesie schreef:=normaal
benzinekraan wel dicht hé
(begint enkel te lopen als je op de startknop drukt)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
-
john trekels
- Quadrider