yamaha blaster of warrior
yamaha blaster of warrior
hallo, ik hbe een baante genomen bij een kartcenter hier op curacao.
al dat geld ga ik op sparen om een quad te kopen. nu vraag ik me af wat voor quad ik zal kopen. ik koop een 2de handse uit amerika(goedkoopst voor mij)
nu vraag ik me af wat voor quad ik zal kopen
een 1997 1999 warrior($1800-2200)
een 1999 2002 blaster($2000-$2500)
ik wil er gewoon mee rijden, maar ik ben wel helemaal in de ban van snelheid.
al dat geld ga ik op sparen om een quad te kopen. nu vraag ik me af wat voor quad ik zal kopen. ik koop een 2de handse uit amerika(goedkoopst voor mij)
nu vraag ik me af wat voor quad ik zal kopen
een 1997 1999 warrior($1800-2200)
een 1999 2002 blaster($2000-$2500)
ik wil er gewoon mee rijden, maar ik ben wel helemaal in de ban van snelheid.
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
-
- Quadrunner
En bij Warrior niet? Heb je bij elke quad denk ik...Quadbabe#72 schreef:Zow, dik relaxte woonplek!!!
Xou waarior nemen, is gewoon lol
bij de blaster heb je op een gegeven moment iets van: is dit alles, en dan word het btje saai
Iemand zonder quad/moto ervaring zou ik altijd een Blaster aanbevelen. Oerdegelijk, veel tuning mogelijkheden, en als je er wat geld insteekt rij je toch zo weg van een Warrior? Ook financieel gezien de beste oplossing denk ik, is goedkoper, en als je later een zwaarder model wil ga je er minder geld aan verliezen.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Dikke 400 stroker Warrior met alle mod's die er zijn gaat ook snel hoor !
Is zeker goede quad voor zijn cilinder inhoud
Het enige voordeel wat ik aan een Blaster zie is het gewicht en dus makkelijker (en mss fijner) om mee te rijden op een cross parcours
Hij kan een Warrior goedkoper krijgen dan een Blaster dus dat over de prijs klopt hier niet
Is zeker goede quad voor zijn cilinder inhoud
Het enige voordeel wat ik aan een Blaster zie is het gewicht en dus makkelijker (en mss fijner) om mee te rijden op een cross parcours
Hij kan een Warrior goedkoper krijgen dan een Blaster dus dat over de prijs klopt hier niet