yamaha blaster of warrior

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ok, het begin... Ik ben op een solo begonnen (mss dat ik vandaar niet goed rijd...) maar daar hebben we het niet over

Het is wel jammer dat die een oudere warrior wil nemen, die nieuwe zijn juist zo mooi
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

nouja, egt "relaxt" rijen is het hier ook wel. mensen rijen hier rond zonder knipperlichten, verlichting savonds, sommiigen mensen rijen hier te zacht, sommigen harder(er is hier geen snelheids limiet:D:D:D) je mag hier ook totaal bezopen rijden, ze hbebben zelfs geen meet apparatuur daarvoor:D

ervaring heb ik ook wel, op de badger :roll:

ik denk ook dat ik voor de warrior ga, misschien z4elfs voor de niuewe. me poa zei ook dat ik die warrior moest nemen omdat hij die mooier vindt :arrow: 8)

maja, bedankt voor de reacties enzo..

hoooooooi
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

oh wacht.....volgens mij heb ik nou wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beters gezien.....een yamaha raptor 660r, 2003 model, voor maar $2600!!!!!veeel beter of niet?
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Ja raptor is beste keuze maar dat van die 2600 klopt niet tenzij er iets mis is met dat ding. Daarna warrior dan blaster Voordeel eerste 2 is viertakt achteruit gewoon iets groter al is dat niet altijd beter natuurlijk.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Die prijs is een bjte al te laag lijkt me ook...

Xou dan ook voor Rapiej gaan..

Echt relaxt alleen dat bezopen rijden benk wel ene btje tegen... maar zonder snelheidslimiet... WHahaha Coowl!!
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

van die 2600 klopt egt wel wat hoor :!: kijk maar op www.ebaymotors.com daar staan genoeg rappiejs voor die prijs.ik moet hem uit amrika halen, daarom ebaymotors.!
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

hmmm... begin tog iets te twijfelen he.
im zie dus genoeg raptors staan, maar ook veel warriors. die warriors zijn iets goedkoper, zo'n 400 dollar. maar die raptors hebben weer meer cc, en die vin ik ook wel eigenlijk wel vetter.

ik ben nu 14(morgen, zaterdag, ben ik 15)(wat een verschiel he!!) en ben 198 lang. ik ben egt het persoon dat ongeveer 2 dagen gaat inrijen, maar daarna al voor de truukies gaat.(met me badger zat iik erop, de avond dat ik um kreeg, en gaf die avond meteen volgas:D, en na 2 dagen reed ik al het halve circuitan zandvoort op 2 wilekes)

maar ja, die raptor, ik lees van die mensen van die raptors, alleen met een ander uitlaatje, die rijden dan 60-70 geven datn ff volgas, en dan trekken ze als nog wheelies. lijkt me wel vet, maar, ik hbe een erg zware voet(in dit geval ff een hand:D) en ik rij dus ewrrug hard, ookin me moeders auto(als zij dr nie is ga ik naar een verlaten asfalt weg, 40 mtr verder op, en dan gooi ik um bijn ahelemaal plat, 120-140)

hoe het met de warrior ze rijgedrag zit zou ik niet weten, ik ga nu maar ff zoeken daar voor....
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

dus eh, wat is de beste wat ik zal kunnen nemen?? ik hbe het zelf nie zo breed, ik werk 3 a 4 dagen in de week dat is dus 104-140 gulden per week, maar ik wel die quad zo snel mogelijk??(opdringerig he :roll: :twisted: mijne rijstijl:D) en welke quad heeft de beste performance tuning trouwens>???
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Ik heb op allebei gereden en ze zijn allebei wat zwaar voor trukjes en aankloten je moet bij deze machines nadenken wat je doet anders gebeuren er ongelukken. Badger is niet te vergelijken natuurlijk. das voor kinderen dit is zijn serieuze machines

bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

ik wil ook wel springen wet quad en op curacao is errug ruig terrein hoor, dus....
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Dat kan allemaal wel maar domweg gas geven gaat 9 keer goed maar die 10e keer he is gewoon zware machine en hoge snelheid doe je dan wat fout zijn de gevolgen gewoon groter ik hoop dat je je dat wel realiseert met je praatjes over zware handen ed.

Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

ja ik denk als ik jou zo bezig hoor dat 't niet lang zal duren vooraleer je van je quad gaat steken hoor :roll:
vooral als je nu al trukjes wilt gaan doen enz. ik denk dat dat niet goed gaat komen!
doe, als je je quad hebt, 't int begin maar rustig aan jongen. een kennis van mij die z'n gebuur heeft ook een zoon van 14 jaar. en die kreeg ook een quad (wat voor een weet ik niet) maar dat was ook zo'n gastje dat meteen ging stoer doen en dezelfde dag dat hij die quad had sprong ie daar al over een berske-->slecht neergekomen--> bijde armen gebroken :shock: :shock: :shock: --> resultaat: quadje meteen terug verkocht :twisted:
Pure adrenaline attached with a license plate !
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Een Raptor is geen speelgoed, hou dat goed in de gaten.
Als je niet weet wat je doet en je bent onvoorzichtig dan kan het nog wel eens minder leuk aflopen.

Be carefull.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

neem maar een blaster dat is ook al een groot verschil tegenover je badger. want een raptor is niet verantwoordelijk om jou daarmee te laten rijden denk ik :?
Pure adrenaline attached with a license plate !
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

tuurlijk doe ik eeerst rustig aan, totdat ik de quad een beetje ken 8) denk je nou egt dat ik erop zit en meteen voluit ga :shock: mooi niet, ik weet ook wel dat me eerste een badgertje was hoor :oops: maar die blaster, moet je daar een mix in gooien dan? wan het is wel een 2 takt tog? als je een mix moet doen denk ik dat ik meteen afhaak, tenzij iemand weet hoeveel olie je dr in moet doen voor die mix... en is het erg als je bv iets te veel of te weinig dr in gooit? en ik hoor ook vaak dat 2 takt minder goed te vertrouwen is.... :( anders neem ik sowieso een blaster die vin ik wel ruig en wat goedkoper en lichter.
Plaats reactie