quad is niet helemaal goed afgesteld, sputtert wat
quad is niet helemaal goed afgesteld, sputtert wat
het probleem is het volgende, ik heb een blaster model 2003 met een fmf powercore 2, speciale "bocht" (collecteur) en voor de rest zijn er geen mods, toch niet aan de moter maar als ik in neutraal vol gas geef dan begint ie te sputteren en haalt ie zen toeren niet op, wanneer ik de luchtfilter eraf haal en het deksel openzet is het precies een bom. Wat is er verkeerd? verkeerde maat van sproeier of ligt het aan de lichtfilter?
ik heb dit gedaan omdat ik hem als ik rij hem niet hoog in toeren krijg, ik heb nog een standaard luchtfilter en normaal gezien hebben ze de sproeier in de garage aangepast aan de fmf, mss hebben ze dit niet grondig genoeg getest....
I can use some advice
Greetz HUMMER
ik heb dit gedaan omdat ik hem als ik rij hem niet hoog in toeren krijg, ik heb nog een standaard luchtfilter en normaal gezien hebben ze de sproeier in de garage aangepast aan de fmf, mss hebben ze dit niet grondig genoeg getest....
I can use some advice
Greetz HUMMER
Hebben ze inderdaad niet goed getest. Het is wel verstandig om een andere luchtfilter te plaatsen, schuimfilter of een K&N filter. Waarschijnlijk zal je ook met open deksel moeten rijden, dat doe ik ook nu want anders kan hij niet genoeg lucht krijgen. Maar niet zonder luchtfilter gaan rijden Ik zal voor de zekerheid als je nu zonder luchtfilterbakdeksel gaat rijden, toch maar even een plug-chop-test doen en natuurlijk als je een andere luchtfilter hebt weer.
gisteren K&N filter gestoken, alles getest en afgesteld en kleine testrit gedaan, na nog wat bijstellen wou ik wat genieten van het resultaat en dus wat gaan lekker rijden, na 10 minuten viel ie plots stil en krijg ik hem niet meer draaiende, als ik kick heb ik geen compressie, iemand een idee wat dit is en wat het me zou kunne koste?
Greetz HUMMER
Greetz HUMMER
-
- Easy Quadrider
ben net naar de garage geweest volgens hun heeft ie zonder olie gereden maar ik heb altijd gezorgd voor voldoende olie in de tank, mss is de oliepomp kapot of laat ie niet genoeg door, ben benieuwd als ze hem opehalen
een vriend zei me dat waarschijnlijk de piston zal kapot zijn en ik men cylinder opnieuw zal moeten laten boren, ik hoop dat het wat meevalt maar ik vrees ervoor
een vriend zei me dat waarschijnlijk de piston zal kapot zijn en ik men cylinder opnieuw zal moeten laten boren, ik hoop dat het wat meevalt maar ik vrees ervoor