stiller? mijn standaard blaster maakt toch minder geluid dan teun z'n honda met rino...
mooier geluid is een feit, maar alweer, ieder zijn smaak en keuze, deze discussie is al zoooooo vaak gevoert dat ie nogal m'n keel begint uit te komen.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
PK is ook nie alles he behalve opt rechte stuk maar dat zal op dit mx gerichte forum wel niet doordringen ben ik bang van jullie kunnen net zo goed gaan motorcrossen op een vliegveld
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ben het wel met je eens Rik, het gaat ook nog om je koppel. Dat heb je vooral nodig met zware bosritten. M'n Timberwolf heeft niet zo heel veel pk's maar hij bromt met gemak elke heuvel op, misschien zelfs wel 90 graden omhoog
ooh ok niet het hele forum is hier geschift maar ik denk dat als je echt alleen voor de pk en snelheid gaat dat je beter een weg moter ofzo kan nemen want die trekken toch echt harder hoor want voor t geld van een Z400/raptor/ds kan je ook 90 pk met maar twee wielen onder je billen zetten en dan is max 50 op vier wel ineens heel weinig (maar dan spetterd er geen modder om de oren en das juist lzo leuk )
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"