Zeg maar gewoon Vyrena, geen Baaabe of wat dan oowk, was maar lolletje
Maar ja... ik vond het gewoon btje lullige reactie... Mijn pa heeft zelf een machinebouwbedrijf dus ik zie veel en wij maken zelf ook veel (bv verbrede armen voor de blaster)
Maar mss had hij heel egr zn best erop gedaan enzo... jeweetwel
ik zou een stukje halve buis om die hoeken lassen zodat het rond is, qua doeltrefheid zullen ze zeker hun doel niet missen. stel dat jij voor die trike valt en die nerfbar tegen je knikker krijgt, die schuine hoek klieft door je helm hoor. tegen een ronde hoek krijgt ge een lap en gedaan. is juist men mening he.
greetz
ik ben er nu uit wat ik allemaal aan mijn trike ga doen aleen verdeel ik dat over een half jaartje zodat ik genoeg tijd om te sparen.
het word:
frame word paars zoals te zien op eerdere fotos
dan koop ik van ralph nieuwe velgen voor achter en dan laat ik alle drie de velgen zwart coaten en de hubs worden kawasaki groen
daarna bestel ik van maier nieuwe achterspatborden van een kxf250 en die pas ik aan zodat ze op mijn trike passen
en dan koop ik nog een dg performance uitlaat met demper en dan is het hele spul klaar
Laatst gewijzigd door epix no-fear op za 16 okt, 2004 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.