maar mag je daar ook met 2 personen op zitten
voertuig heeft auto kenteken en is "street legal"

knappe smc hopelijk beleef je veel plezier eraan, goed onderhouden en die dingen gaan zeer lang mee.bkvj schreef:welkom!! leuk dat je ook een quad heb gekocht.
ik had zelf een badger(NEEE NIET REAGEREN!!!) was een 80cctje dat we;, maar ik ree dr eigenlijk altijd met 2 persone op, schakelen gaat wel moeilijk dan, en de voetrem ook. ik had geen andere veer, mijnnes was tot 120 kg volges mij, maar ik jumpte er ook mee. ik was zelf ongeveer 75 kg toen(was 1.83 toen) en met vrienden weet ik nie hoeveel, meestal boven de 120 maar ik jumpte er ook mee en noooit problemen gehad.
maar ja, jij hbe een smc, en ik weet de kwaliteit daarcan niet, en ik had yamaha he!
Code: Selecteer alles
AAN bkjv: kweet niet wat je aan het doen bent hoor, maar alles wat je verkondigd past niet in elkaar. namelijk: blaster met elektrische starter en nu heb je al een badger met vitessen gehad en geloof me vrij, ik geraak niet met 2op een badger en ben maar 1m75 heb er net genoeg plaats op voor mezelf. En een badger is een vario met een neutrale en vooruit en achteruit. en wat vergelijk je een bader met een smc? is een olifant en een muis vergelijken. Kdenk niet dat jij al enig contact met quads gehad hebt buiten het forum. Sorry ma da is mijn mening