Z400/kfx400 laten zakken?
Z400/kfx400 laten zakken?
ik had een vraagje,
kun je de suzu 400 laten zakken, hiermee bedoel ik dat hij niet meer zo hoog is, lager zwaartepunt etc... weet iemand hoe ik hem vanachter kan laten zakken? vooraan is niet zo'n probleem omdat ik 3 bevestigingspunten heb.
alle hulp is welkom!
kun je de suzu 400 laten zakken, hiermee bedoel ik dat hij niet meer zo hoog is, lager zwaartepunt etc... weet iemand hoe ik hem vanachter kan laten zakken? vooraan is niet zo'n probleem omdat ik 3 bevestigingspunten heb.
alle hulp is welkom!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
Re: Z400/kfx400 laten zakken?
Hanzie schreef:ik had een vraagje,
alle hulp is welkom!
kortere veren erin zetten
CustomCoatingsHelvoirt
ik wil nog genoeg veerweg hebben uiteraard.....
ik heb dit gelezen op z400central:
just installed a longer (+1 ") u linkage on my Z ... I recommend it to all z ride that they have stock swingarm and suspension ... It lower the quad by 2 inch ... Now cornering is esier and bike look like more stable ... I also machine some shim (10mm) for prevent my exhaust hitting the caliper ...
kan iemand aan die linkage komen?
ik heb dit gelezen op z400central:
just installed a longer (+1 ") u linkage on my Z ... I recommend it to all z ride that they have stock swingarm and suspension ... It lower the quad by 2 inch ... Now cornering is esier and bike look like more stable ... I also machine some shim (10mm) for prevent my exhaust hitting the caliper ...
kan iemand aan die linkage komen?
DQT Racing Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
-
- Quad GOD
- Contacteer:
http://www.houser-racing.com/yamaha_page.htm
Houser maakt een andere linkage, zorgt dat je lager komt liggen, maar weet niet of ze bestaan voor Z.
Houser maakt een andere linkage, zorgt dat je lager komt liggen, maar weet niet of ze bestaan voor Z.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Contacteer:
kun je zelf maken die links he, ga bij een metaalbewerker met je tekeningetje of maak het zelf plaatstaal van +-10mm is dik genoeg, heb mijn links voor de kawa te verhogen zelf gemaakt. gewoon gaatjes boren en wat vijlwerk en je bent klaar. wel wat rekenwerk natuurlijk voor te weten of je moet verlengen of verkorten.
greetz
greetz
-
- Quadrunner
Re: Z400/kfx400 laten zakken?
ventielen losdraaien?Hanzie schreef:
kun je de suzu 400 laten zakken, hiermee bedoel ik dat hij niet meer zo hoog is, lager zwaartepunt etc... weet iemand hoe ik hem vanachter kan laten zakken?
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
-
- Quadrider