barossa 250cc of blaster 200cc
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
Wat je zegt een kopie motor, dus niet de honda-motor die uit de hondafabriek komt, maar gewoon nagemaakt, en die zijn echt wel altijd van mindere kwaliteit.blast Racer AKA sdsracer schreef: kdenk dat je me mis begrijpt, de kader is 100% die van een blaster en de motor is echt wel een kopie van de cb250 , en ik ken enkele mannen die er echt wel mee uit de bol gaan en tot nu toe nog geen problemen. en trouwens over de lasnaden gesproken, bij yamaha heb je veel dat zdeze roesten, bij barossa nog geen een geval bekend.
greetz
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Frank gelooft dat zijn machine in Europa werd gemaakt. da is een goeie.
Tegenwoordig wordt alles in China gemaakt, ook Honda en Yamaha. En als je me niet gelooft, dan stuur ik je de bewijzen zwart op wit. Alle Japanezen en Amerkanen worden heden daar gemaakt, zelfs de Belgische staaldraad van Bekaert. Wordt wakker Frank !!!!!!
Tegenwoordig wordt alles in China gemaakt, ook Honda en Yamaha. En als je me niet gelooft, dan stuur ik je de bewijzen zwart op wit. Alle Japanezen en Amerkanen worden heden daar gemaakt, zelfs de Belgische staaldraad van Bekaert. Wordt wakker Frank !!!!!!
Het ligt eraan wie het maakt niet waar het gemaakt wordt, waar ik overgens niets over zeg. Ik weet ook wel dat mijn honda motorblok in china ofzo gemaakt is, behalve de kappen, die komen nog steeds uit italieLinhai schreef:Frank gelooft dat zijn machine in Europa werd gemaakt. da is een goeie.
Sorry dat ik dit onderwerp nog eens open...maar wou nu wel eens weten wat hij van die Blaster vond...?
Ikzelf heb een Barossa 250.. ben er enorm tevreden van..nieuwe tandwieltjes, andere uitlaat.. verbreed vanvoor en achter... ik rij er gewoon graag mee.. ook het geluid van een 4 takt.. super.. een 2 takt klinkt net als mijn grasmachien...
Laat eens iets weten...ben echt benieuwd..
Ikzelf heb een Barossa 250.. ben er enorm tevreden van..nieuwe tandwieltjes, andere uitlaat.. verbreed vanvoor en achter... ik rij er gewoon graag mee.. ook het geluid van een 4 takt.. super.. een 2 takt klinkt net als mijn grasmachien...
Laat eens iets weten...ben echt benieuwd..
volgens mij ligt het er gewoon aan wat je er mee gaat doen ik ga met mijn barossa ook gewoon op de baan hoor. Maar ik heb een barossa omdat ons pap er een op kenteken wou en dan zou mee betalen en dan is de keuze snel gemaakt.. Maar er staan hier een hoop dingen bijvoorbeeld van die lasnaden e.d waar ik absoluut geen last van heb hoor! En bij mijn quad dealer(quad paradijs) zeiden ze dat het frame precies hetzelfde is dan dat van een blaster en dus niet nagemaakt. Heb zelf ook 2 takt gereden(honda) maar dit was een motor maar ik vind de kracht van 4 takt ook zeker mooi![/b][/u]
Ik heb een blaster met barossa frame op NL kenteken; frame is identiek.spoor! schreef:volgens mij ligt het er gewoon aan wat je er mee gaat doen ik ga met mijn barossa ook gewoon op de baan hoor. Maar ik heb een barossa omdat ons pap er een op kenteken wou en dan zou mee betalen en dan is de keuze snel gemaakt.. Maar er staan hier een hoop dingen bijvoorbeeld van die lasnaden e.d waar ik absoluut geen last van heb hoor! En bij mijn quad dealer(quad paradijs) zeiden ze dat het frame precies hetzelfde is dan dat van een blaster en dus niet nagemaakt. Heb zelf ook 2 takt gereden(honda) maar dit was een motor maar ik vind de kracht van 4 takt ook zeker mooi![/b][/u]
Ja ik ben in ieder geval enorm tevreden over men bescheiden Barossa'tje.
En ja het is natuurlijk smaak.. maar ik hou veel meer van het zware geluid van en 4 takt tegenover het scherpe geluid van een tweetakt
Heb dan wel een vraagje...Indien dit dezelfde kaders zijn... kan ik dan ook verschillende "tunings" van de Blaster gebruiken?
En ja het is natuurlijk smaak.. maar ik hou veel meer van het zware geluid van en 4 takt tegenover het scherpe geluid van een tweetakt
Heb dan wel een vraagje...Indien dit dezelfde kaders zijn... kan ik dan ook verschillende "tunings" van de Blaster gebruiken?
-
- Quad Expert