reigers AFSTELLEN???
-
- Quadrunner
nee idd, maar ik las op de site van elka, dat ze nu de achterveer (elka) hebben met een linkage systeem die dit allemaal verbetert.
als je ziet dat ze in amerika etc nog steeds allemaal met zo'n systeem rijden, moet er een simpele oplossing zijn denk ik?
als je ziet dat ze in amerika etc nog steeds allemaal met zo'n systeem rijden, moet er een simpele oplossing zijn denk ik?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zou niet van de linkage afstappen, je veerweg verkleint erdoor dacht ik door rechstreeks te werken. Desnoods andere linkage proberen, maar niet overboord gooien.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
ah, het is een eml achterveer?bansheefreak schreef:ik leg het even uit:
blaster (zonder linkage) met eml reiger achter veer werkte gewoon perfect.
maar een gasgas met de zelfde linkage als een z met die zelfde veer van een eml werkte gewoon slecht.
dus het ligt aan die linkage
wel, dan licht het nog altijd voor een groot stuk aan die veer he, heeft reiger geen achterveer voor een Z linkage?
White LTZ-450 - powered by MSD -
nu zijn ze het helemaal door mekaar aan het gooien.Fré schreef:ah, het is een eml achterveer?bansheefreak schreef:ik leg het even uit:
blaster (zonder linkage) met eml reiger achter veer werkte gewoon perfect.
maar een gasgas met de zelfde linkage als een z met die zelfde veer van een eml werkte gewoon slecht.
dus het ligt aan die linkage
wel, dan licht het nog altijd voor een groot stuk aan die veer he, heeft reiger geen achterveer voor een Z linkage?
nee dat is een nieuwe reiger achterveer VOOR suzuki z400...
chris (bansheefreak) gaf dat als voorbeeld, zij hebben datzelfde probleem met hun gasgas300.
DQT Racing Team
-
- Quadrunner
ik heb toch liever een goed achter veering systeem en iets minder veer weg.dan slecht vering systeem en wat meer veerwegZou niet van de linkage afstappen, je veerweg verkleint erdoor dacht ik door rechstreeks te werken. Desnoods andere linkage proberen, maar niet overboord gooien.
====>team DQT<====
trx450r
trx450r
-
- Quad Expert
wel, haal de achterveer eraf, en controleer of er niks blokkeert
eerst diagnoses, dan pas oplossingen.
maar om nu ineens te gaan denken dat het hele linkage systeem slecht is, dat vinnek toch wel ver gezocht. En trouwens, dat is geen echte oplossing he, anders kan je ook ineens een hele nieuwe quad kopen
eerst diagnoses, dan pas oplossingen.
maar om nu ineens te gaan denken dat het hele linkage systeem slecht is, dat vinnek toch wel ver gezocht. En trouwens, dat is geen echte oplossing he, anders kan je ook ineens een hele nieuwe quad kopen
White LTZ-450 - powered by MSD -