Blaster probleempje
Als je hem daarna weer in elkaar krijgt is het zeker aan te raden ja!Skicks schreef: is het goed om je quad eens helemaal uit elkaar te halen, op te kuisen, in te vetten,... en dan terug ineen te steken?
of beter niet?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
welja, ik heb regelmatig een rot getik aan de quad, allerlei vijzen lijken los te staan, maar da is het ni, ik span alles aan!!blast Racer AKA sdsracer schreef:aan die vorige fotos te zien met je beroeste ketting zal dat een van de beste dingen zijn die je kunt doen, daarna zul je er eens zoveel pret mee hebben.
misschien als ik hem volledig demonteer, en dan terug monteer, dat hij dan trug smooth gaat lopen, zoals 6 maand gelede
Alles uit elkaar, schoonmaken, smeren en evt nieuwe lagers/tandwielen/ketting.Skicks schreef:welja, ik heb regelmatig een rot getik aan de quad, allerlei vijzen lijken los te staan, maar da is het ni, ik span alles aan!!blast Racer AKA sdsracer schreef:aan die vorige fotos te zien met je beroeste ketting zal dat een van de beste dingen zijn die je kunt doen, daarna zul je er eens zoveel pret mee hebben.
misschien als ik hem volledig demonteer, en dan terug monteer, dat hij dan trug smooth gaat lopen, zoals 6 maand gelede
DQT -Dangerous Quadracing Team-