Veel leden hebben waarschijnlijk geen zin om op het forum te zitten of ze zien het als iets waar je alleen komt als je problemen hebt.
Ik ben nog steeds op zoek naar een profielen-database, is nu wat meer hoop in omdat een vriend van me weer terug is (weet er nogal veel van, heeft ook die random reclame geprogrammeerd in PHP voor mij).
Ralph schreef:Veel leden hebben waarschijnlijk geen zin om op het forum te zitten of ze zien het als iets waar je alleen komt als je problemen hebt.Ik ben nog steeds op zoek naar een profielen-database, is nu wat meer hoop in omdat een vriend van me weer terug is (weet er nogal veel van, heeft ook die random reclame geprogrammeerd in PHP voor mij).
Ik heb altijd problemen daarom kom ik hier
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Is er niet Heb er tegenwoordig eigenlijk geen tijd meer voor, vandaar dat er nooit wat gebeurt. Heb overdag een baan in Amsterdam en dan 's avonds nog QT. Dus ik hou geen tijd meer over voor QCN helaas.
Amsterdam is m'n stage en dat andere m'n baan
Maar het is elke dag half 6 opstaan en ongeveer half 6 thuis. Dan eten en meteen weer het andere werk.
Gelukkig staken ze nu in de haven en ben ik een dagje vrij
Als er iemand is met een beetje website kennis, die zin heeft om wat aan de website te doen dan ben je welkom. Ik heb er zelf geen tijd meer voor de komende tijd.