Het waren 2 super dagen!!! We hebben allemaal heel veel genoten van de belangstelling, de beurs maar vooral de strijd onder het rijden! Het was een geweldige beleving en we hopen zo ons steentje bij gedragen te hebben voor een geslaagd evenement!

De aankondigingsfolder
Achter de hekken zou het gaan gebeuren!
Neil en Roel zijn er helemaal klaar voor!!

Hier barst het geweld los! # 18 Dirk Jan, daarachter # 1 Roel, # 77 Neil, de 450 yzf is Ronald en daarnaast zit ik, met daarachter de Lt80 Yesley.

Een superfoto van een super showman: Roel!

Roel en ik met zn 2 en in de bocht

Het ging super lekker al zeg ik hetzelf... ik begin dat racen al een btje te leren... Alhoewel maakte ik in de 2e keer (manche) dat ik reed een fout: ik remde wel goed, de kont gooide ik schuin in de bocht. Toen wilde ik weer gas geven maar de voorkant kwam omhoog en ik werd van de quad af gegooid. Mn broer sprong meteen van zijn quad af omdat het net leek of ik eronder lag en duwde de quad weer recht. Ik had alleen last van mn elleboog een btje maar stond meteen weer op... Alles ging daarna perfect!

Yesley in actie! Hij is 8 en rijd al behoorlijk snel voor op het asfalt! Ook al gebeurde er een ongelukje (kwam in een bocht tegen een strobaal aan en viel om). Gelukkig reed ik er net achter en kon snel mn quad ''parkeren''. Gelukkig was er niets aan de hand en hij stapte er gewoon weer op!

Een van Roels speciale bochten acties....

Ik had de hele tijd een super leuke strijd met Ronald @ the 450 en het was gewoon lol!
Ook werden er stuntshows gegeven door Graig Jones, Kevin Carmichael en AC Farias. Nou die Kevin kon alles met zn ding, super technisch als die man was!
Ook gaven scooters demo`s. Nou ik moet zeggen ze hadden die dingen goed aan het lopen zeg!
Nog veel meer foto`s en een uitgebreid verslag kan je binnenkort lezen en zien op www.quadteam-dikkenberg.com....