zoals jullie weten ga ik men warrior tunen, nu heb ik hier e daar wat research gedaan en ben uitgekomen op deze kit:
http://www.whitebros.com/04catalog/ATVEngine.pdf
Zou deze dus ook graag steken + daarbij een boring tot 380cc en flooden van de cilinderkop en wss andere carbu. Maar nu hebbek nog een heel belangrijke vraag, wie kent er een verdeler van white brothers liefst in belgie die me dit kan leveren? Heb al contact opgenomen met piranha racing maar die blijken niet te antwoorden. Ook alle info gewenst over deze kit.
greetz
white brothers
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
sdsracer men excuses omdat ik ff over iets anders beging maar ben ok van zin om een whitebroters demper te steken op men z zou hij meer wint geven op een z dan een rino
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
-
- Quad Expert
- Contacteer:
sla me dood want ik weet het niet, heb wel hier en daar revieuws gelezen en naar het schijnt horen ze bij de top zoals yoshi enzo, maar dan moet je wel die specialere versies steken en zijn eigelijk niet zo duur, en ik denk wel dat je zowizoo meer pk gaat hebben als je die steekt en rejet.ltz400 boy schreef:sdsracer men excuses omdat ik ff over iets anders beging maar ben ok van zin om een whitebroters demper te steken op men z zou hij meer wint geven op een z dan een rino
greetz
Zal je niet veel van merken. Als je al een rino demper houden.blast Racer AKA sdsracer schreef:sla me dood want ik weet het niet, heb wel hier en daar revieuws gelezen en naar het schijnt horen ze bij de top zoals yoshi enzo, maar dan moet je wel die specialere versies steken en zijn eigelijk niet zo duur, en ik denk wel dat je zowizoo meer pk gaat hebben als je die steekt en rejet.ltz400 boy schreef:sdsracer men excuses omdat ik ff over iets anders beging maar ben ok van zin om een whitebroters demper te steken op men z zou hij meer wint geven op een z dan een rino
greetz
Je kan beter investeren in een andere carbu da ga je pas merken
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team