-- Project :: Gebakje --
Gister ff geprobeert te starten maar lukt voor geen kloot. Compressie is ook niet echt goed en de benzine tank is zo lek als een zeef
Eerst maar eens die benzine tank maken en dan de carb nog eens helemaal nalopen en checke of er geen sprake is van een "lekage" in de lucht-toevoer.
Maar we krijgen dit knake ding wel aan het lopen
en dan natuurlijk helemaal afsmeren en dan beide YZ125's verkopen en dan een andere crosser terug kopen, maar dan 1 die wel loopt, iets van een CR500 of KX500, gewoon om af te smeren

Eerst maar eens die benzine tank maken en dan de carb nog eens helemaal nalopen en checke of er geen sprake is van een "lekage" in de lucht-toevoer.
Maar we krijgen dit knake ding wel aan het lopen
en dan natuurlijk helemaal afsmeren en dan beide YZ125's verkopen en dan een andere crosser terug kopen, maar dan 1 die wel loopt, iets van een CR500 of KX500, gewoon om af te smeren
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
blasterboy
- Quadrunner

Was al zo, maar hebben we nooit gezien omdat de tank al leeg was toen we em kochten, er zat een kleine scheur aan de onderkant.
De tank is inmiddels al gemaakt. Alleen nog een paar plastic onderdelen erop en hij is klaar.
Woensdag knopen we hem achter de Kawa en dan gaan we hem aan proberen te rijden, aan trappen lukt voor geen meter.
Zodra hij loopt gaan we hem ff afsmeren en dan verkopen we hem weer, en dan kopen we de volgende weer.

De tank is inmiddels al gemaakt. Alleen nog een paar plastic onderdelen erop en hij is klaar.
Woensdag knopen we hem achter de Kawa en dan gaan we hem aan proberen te rijden, aan trappen lukt voor geen meter.
Zodra hij loopt gaan we hem ff afsmeren en dan verkopen we hem weer, en dan kopen we de volgende weer.
Het ding loopt wel, maar alleen boven de 5000-6000 toeren, te weinig compressie en daarom blijft hij niet lopen.
We kunnen hem alleen aan krijgen door een sterke boormachine aan te sluiten op het vliegwiel

EDIT: oh ja, en hij lekt koelvloeistof bij het balhof.

We kunnen hem alleen aan krijgen door een sterke boormachine aan te sluiten op het vliegwiel
EDIT: oh ja, en hij lekt koelvloeistof bij het balhof.
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Wat is een balhof en als je bedoelt balhoofd waarom zit daar koelvloeistof??
Geen compressie ofwel nieuwe zuiger en opboren ofwel koppakkeing voetpakking echt een gekloot oude crossers ik ben er mee gekapt en kocht een toen een quad
(die is nu dan ook wel verrot maar dat pas na 2 jaar pure fun en afraggen)
Geen compressie ofwel nieuwe zuiger en opboren ofwel koppakkeing voetpakking echt een gekloot oude crossers ik ben er mee gekapt en kocht een toen een quad
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"