bij de demper kun je het niet op mijn manier doen maar de voor bocht wel
er blijft ook roet in de bocht hangen en als dat bij mijn uitlaat te veel word doet ik er benzine in die laat ik er een tijdje in zitten zodat het in het roet trekt en dan de fik erin dan stook je die roet er gewoon uit en het is nog best leuk om te doen ook
Ralph schreef:Als je lef hebt ga je dan aan blazen als een trompet (Nee niet doen!)
doe maar niet ik heb er een keer met de compressor achterin geblaast toen de pijp in de fik stond en toen kwam er een best wel hele grote steekvlam uit
Rik350 schreef:Ik heb dat ook wel eens gedaan ja maar met weinig benzine en eigenlijk in een korte tijd de uitlaat ontplofte zowat wat een klapper was dat he
ik zou ook de demper niet uitstoken want je demper vulling neemt ook benzine op en als je dan de demper in de fik zet ben je na 5 minuten al je demper vulling kwijt
Rik350 schreef:Ik heb dat ook wel eens gedaan ja maar met weinig benzine en eigenlijk in een korte tijd de uitlaat ontplofte zowat wat een klapper was dat he
yep, instant idiot
just ad gasoline
Maar eeuh da was nog in de brommertjes tijd hoor toen was je al stoer als je wist hoe je een uitlaat los kon halen en ik kon ze zels ontkolen(not)
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
yep, instant idiot
just ad gasoline
Maar eeuh da was nog in de brommertjes tijd hoor toen was je al stoer als je wist hoe je een uitlaat los kon halen en ik kon ze zels ontkolen(not)