Snelheid Warrior
Snelheid Warrior
Heb reeds enkele dagen m'n lang verwachte warrior, ik heb in het verleden een blaster gehad en wilde aanvankelijk terug zo één, mijn vrouwke was mee en ik mocht kiezen... dan maar de warrior. Veel mooier electr. starter en achteruit. Ik ben echter een beetje ontgoochelt aangaande snelheid, de versnellingen liggen zeer kort op elkaar en aan vermoedelijk een 50 km/h rij ik in zesde versnelling op een rustig toerental. Zijn er mensen met de zelfde negatieve ervaring? Of kan ik een ander tandwiel plaatsen zodat mijn verhouding verbetert? Ik zou m'n quad ook op de baan gebruiken en een kruissnelheid van een 70 zou ik willen handhaven.
Hou van fungehalte zonder extreem te doen!
Ja een nieuwe quad zal de originele wel hebben denk ik. Nu hij is nog nieuw en het blokje nu al uittesten lijkt me een beetje bangelijk! Dank voor de reactieTeunie schreef:Hij moet normaal een 110 lopen op top.....
Misschien ligt er geen origineel voortandwiel op?
Hey hey kerels, ik heb wel duidelijk beschreven dat ik op een rustig toerental rij op dit moment! Het spel is nog nieuw!!! Ga ook de autostrade niet afhaspellen aan 110, eerste indruk heten ze dat!Fré schreef:de gas is dat kleine hendeltje aan je rechterhandvat, en je moet daar met je duim op duwen
een warrior haalt makkelijk 105-110 kmh, in originele staat.
-
- Quad Expert
graptjen e pol, mojong toch!bartneels schreef:Hey hey kerels, ik heb wel duidelijk beschreven dat ik op een rustig toerental rij op dit moment! Het spel is nog nieuw!!! Ga ook de autostrade niet afhaspellen aan 110, eerste indruk heten ze dat!Fré schreef:de gas is dat kleine hendeltje aan je rechterhandvat, en je moet daar met je duim op duwen
een warrior haalt makkelijk 105-110 kmh, in originele staat.
btw, met een quad mag je niet op de autostrade.
als je in 6e iets van een 60 per uur rijdt, dan schat ik je toerental op ongeveer 4500 rpm
je kan er moeilijk voor zorgen dat de motor je aan dat rustige toerental aan een snelheid van 80 kmh kan laten rijden. Daar hebben die motoren niet genoeg power voor. Dus gewoon een groter tandwiel steken zal wel een beetje helpen, maar ik zou er niet al te veel van verwachten. Door dat grotere tandwiel zal je warrior waarschijnlijk sloom, traag en futloos aanvoelen.
Maar je kan het ook gewoon eens proberen, zo'n nieuw tandwiel kost echt niks.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ja die dingen zijn nu éénmaal gemaakt om in het terrein te gaan crossen, de funfactor op de baan is ook leuk vandaar het probleem. nog een paar jaar wachten en dan eens een Raptor of zo aanschaffen. Amen!sir kwietje schreef:ik heb juist hetzelfde voor met mijn warrior
ik moet de motor echt laten afzien om een standaart blaster op de baan te volgen als hij rustig rijdt
ik heb zelf ook al gedacht aan een ander tandwiel maar hij trekt nu al zo traag op met een ander tandwiel gaat het nog minder zijn