Ik had em al gewaarschuwd maja wel dik blok maar je kan al je schroefjes beter wel locktiten denk ikkeesie schreef:oei, oei is dat een blok met balansas?
zo niet................
=| Project :: KTM Dale |=
-
- Quadracer
- Contacteer:
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Vandaag mijn quad naar de zaak gebracht om alvast te bepalen hoe het blok het beste in het frame kan. Om ruimte te maken voor de carb. moet het blok een flink eind naar voren, dus de pin die door de achterbrug gaat en normaal ook door het blok kan nu dus niet door het LC4 blok.
De radiateur gaat ook verhuizen zodat we weg kunnen met de voorkant en cilinder van het blok.
Morgen gaan we verder met het bepalen van de optimale positie voor het blok
De radiateur gaat ook verhuizen zodat we weg kunnen met de voorkant en cilinder van het blok.
Morgen gaan we verder met het bepalen van de optimale positie voor het blok
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrider
Denk iets van een verleng stuk ofzow, mijn vader had al een goede constructie in gedachten.
Op dit moment heeft mijn pa nog een paar delen van het frame verwijdert, 2 dwars balken, deze worden lichtjes aangepast en later weer op ongeveer de zelfde manier terug gezet.
Op dit moment heeft mijn pa nog een paar delen van het frame verwijdert, 2 dwars balken, deze worden lichtjes aangepast en later weer op ongeveer de zelfde manier terug gezet.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Dat is idd heel belangrijk alu is een veel preciezer materiaal als ijzer. Een verkeerde legering of op de verkeerde manier gelast en het is niet meer sterk omdat het niet buigt maar barst zeg maar. Ik hoop dat jullie realiseren wat je aan het doen bent anders maak je nu veel kosten en tijdverspilling voor een quad die elke keer breekt en scheurt maar ik geloof dat je pa wel redelijk goed bezig is zodat het bij scheuren blijft
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
-
- Quad Expert
-
- Quadrider