euhm ja, ik heb vandaag ne nieuwe sproeier gestoke omda ik een andere pijp er op heb nu wou ik hem teste en hij wil gewoon niet meer starten
hij wil wel want da hoor je maar ik krijg hem gewoon ni aan gang wete jullie meschien iets meer graag eve zegge
heb je hem 1st is doen draaien zonder nieuwe sproeier? steekt bougiekop er goed op? bougie nog goed? was het de juiste sproeier? En als je de carbu hebt opn,gehad, steekt het koiperen ringetje onder de sproeier en dat plastieken dinske over de sproeier?
greetz
Stationair lopen heeft normaal nix met de mainjet te maken.
Misschien heb je hem niet goed in elkaar gezet, of moet je wat met de stationairschroef werken...
Probeer eventueel ook eens of hij blijft lopen als je de kap van de filterbox eraf haalt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
het probleem is opgelost
dus ja hij bleef inderdaad ni aan gang als ik hem starten 1 secondje en viel uit deze morgen nog eens geprobeert was opgelost
weer alleens beweze da de probleme van yamaha zich zelf oplosse:d
en hij gaat nu maar denk toch da hij nog beter moet afgesteld worde want in eerste stottert hij wat en dan in ene keer schietdie kweeni hoe voorruit in het tweede net van het zelfde voor de rest niets meer aan de hand alleen op nieuw afstellen denk ik en meschien nog ne andre sproeier
was mischien je carb vergeten ontluchten nadat je hem ineengestoken hebt? en misschien afstellen met de luchtvijs, luchtvijs helemaal toedraaien => kwart toer open draaien, ralenti zetten dat de blaster dan mooi blijft draaien, en dan de luchtvijs opendraaien tot de motor in toere begint te gaan. dan ralenti bijregelen op mooi stationair toerental en klaar is kees, dan eens zien wat de bougoiekleur zegt en danders moet je spelen met de gasnaald, klipje naar benede (naald omhoog dus) is meer naft en het andere omgekeerd en dan moet je terug de vorige stappen doen, nog niet goed? grotere sproeier. zo simpel is het
greetz