ltz400 per total

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

ltz400 per total

Bericht door ltz400 boy »

ja mensen het kader was dus niet stevig genoeg he is opgestuikt heb hem vandaag binnen gedaan bij de liege en inderdaad toen hij zij van da kader sta precies wa scheef dan viel het mij op dat er in het kader een knik zat die er normaal niet mag zitten dus ja ben quadloos :cry: :cry: :cry:
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer

ps: verslijt je banden, niet je ziel
TiM.
Quadrider
Quadrider

Bericht door TiM. »

geef die kerel de rekening maar
en maak hem ook maar is goed duidelijk dat hij niet aan ander mans dingen moet zitte
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blasterboy »

ik kan effe nie volge :?
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

blasterboy schreef:ik kan effe nie volge :?
kzal er wsl niet bij zijn quad is nu pertotal men maat heeft er maandag een accidentje mee gehad de kappen waren wat kapot enzo ni echt iets ergs maar nu vandaag had gedaan met werken dus ik naar buiten quad laten warm draaien maar men gsm lag nog binnen dus ik naar binnen ondertussen had er ne flauwe collega er gebruik van gemaakt om ff een ritje op de parking te doen ik hoorde da ik ging naar buiten men andere colega wou mij juist komen roepen om te zeggen dat hij aan het rijden was ale ja hij was aan het rijden op de parking tegen een gewone snelheid ni hard hij zat maar in tweede en toen gebeurde het hij remt omdak teken deed dat hij moest stoppen en hij raakte de kontrole kwijt waardoor hij precies gas bij gaf en knalde tegen een hogere snelheid tegen een geparkeerde vrachtwagen hij had geen helm of niks op hij is met zijn kop tegen de vrachtwagen geknald is dan weggevoerd naar de kliniek maar men quad is vanvoor voledig opgestuikt kappen zijn nu in stukken vaneen veren geraakt en voorarmen geraakt ga hem zaterdag wsl binnendoen bij de liege voor te laten nakijken wat er nog allemaal mis aan is ik hoop dat de kader niet geraakt is maarja nu is het ff gedaan met het quadrijden voor mij spijtig genoeg zal ik er dus niet bijzijn dit weekend bij de nachtrit
ik hoop dat diene gast er niks aan overhoud anders vergeef ik mij zelf het nooit want ik had men quad niet draaien achter mogen laten

voila de uitleg :(

dick visser
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door dick visser »

ik weet het niet maar die grapjurk moet met zn vingers van je quad afblijven ,zoiets vraag je eerst netjes ik zou me dar zeker niet schuldig over voelen .
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

ja die gast heeft uiteindelijk niks zeggen ze .
ligt nog wel in het kliniek maar ja men quad he
verzekering komt ook niet tussen dus ja moet ik er zelf achter gaan lopen om mijn geld hoe dan ook als hij niet wil betalen moet ik via de rechtbank gaan dan win ik zowizo maar dat duurt nen tyd dan eer ik men geld heb he
kga nu dinsdag naar de bank als ik kan lenen dan leen ik en bestel ik direct nen nieuwe

blasterboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blasterboy »

gewoon diene kerel late betale als zijn auto daar staat te draaien , jij gaat toch ook niet effe kloote met zijn auto :evil: dit vind ik nu echt erg jonge breng die jongen maar snel de rekening en zeg hem maar dat hij via het gerecht toch niet kan winne mss betaald hij dan gewoon :( veel succes
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

zijn er getuigen van dit voorval? spreek ze aan, zet hun verhalen nu op papier en hun handtekening eronder, het beste is nog als ze het met hun eigen handschrift doen (telt mee als bewijs voor de rechtbank) Als die kerel wilt meewerken zet je zijn verklaring ook op papier tesamen met zen handtekening. MAAR ga 1st bij de getuigen, dan kan hij (denk ik niet) weigeren, omdat je je zaak al half gewonnen heb. Laat bestek op maken bij de duurste reparateur + expert, laat dit op papier zetten en vergeet geen enkele onkost tot de kleine dinges (ook betalen van expert) leg hem dat voor de neus dan en laat hem dan die verklaring schrijven dat hij oftewel in de minne wil schikken. Wilt hij dat niet stap je vandeweek nog naar een advocaat, is een zaak die normaal binnen een maand wordt voorgebracht in het vredegerecht en met veel geluk betaalt hij dan en desnoods als hij in hoger beroep gaat kan je nog op de proppen komen met schadevergoedingen en dergelijke. Maar je zeker niet laten doen, is zen eige schuld, eigen schuld dikke bult!
greetz
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

er zijn getuigen en er is ook een pv opgemaakt door de politie dus betalen moet hij maar als hij het niet kan betalen he wat dan dan moek naar de rechtbank en dan zullen ze loonsbeslag nemen van hem maar hoelang duurt het dan voor aleer ik men centen heb he ik win het zowizo als he een rechtzaak wordt dat heeft de politie en iemand van de verzekering mij gemeld en ik kan niet aansprakelijk worden gesteld voor zijn schade

S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

als er een pv is op gestelt kan hij beter iets regelen want hij kan ook nog gestraft worden voor diefstal en daar worden gevangenis strafen voor op gelegd of op zijn minst voorwaardelijk
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

je zult het vast allemaal betaald krijgen maar is gewoon zwaar kut voor jouw en je quad...

over het frame: mijn frame vooraan (bij de a-armen) is ook lichtjes krom, zolang het niet TE is, is het nog doenbaar.

succes met de herstel, ik hoop dat het snel in orde komt!

zo zie je dus, dat je nooit iemand vreemds op je quad mag laten rijden, vroeger op m'n lt80 liet ik er wel mensen op rijden maar die blaster en Z400... forget it!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Sorry dat ik er mee lach maar wie weet moet die vent je een paar miljoen en rij je binnenkort op de dikste quad vh forum :)
Deekske
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Deekske »

ltz400 boy werk jij toevallig bij Mercedes Hermans?
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

damn kerel betalen zal hij
honda the power of dreams
honda trx400 !
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Deekske schreef:ltz400 boy werk jij toevallig bij Mercedes Hermans?
nee bij frans maas wrom

Plaats reactie