WERKPLAATS VLAAMS BRABANT!
-
john trekels
- Quadrider

WERKPLAATS VLAAMS BRABANT!
Als er mensen zijn die hun quad niet graag ergens naar toe doen, kunnen naar hier komen op afspraak en ik zorg voor alle nodige onderdele indien nodig.
Dit is niet om grof geld te verdienen, maar omdat sommige mensen niet de nodige kennis of mogelijk heden hebben om zelf onderhoud te doen aan hun quad, wil ik u daar bij helpen mits kleine vergoeding!
@mods: sticky plz
Dit is niet om grof geld te verdienen, maar omdat sommige mensen niet de nodige kennis of mogelijk heden hebben om zelf onderhoud te doen aan hun quad, wil ik u daar bij helpen mits kleine vergoeding!
@mods: sticky plz
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
-
john trekels
- Quadrider

- dick visser
- Toeschouwer

Ik maak me nergens druk om maar zodra ralph of nicolas wat willen verkope aan iemand over het forum dat loopt iedereen gelijk te zeiken dusdick visser schreef:Frank MB schreef:Is wel een goed idee maar waarom sticky, jij bent zo toch een soort van bedrijf als je er geld voor krijgt, dus eigenlijk is dit reclame, Misschien dat ik het verkeerd begrijp hoor![]()
waar maak je je druk om ,zoek een hobby ofzo.
Waarschijnlijk bedoelt hij het gewoon goed, hoeft inderdaad niet zoveel commentaar op te komen.
Heb het sticky-zijn laten varen, jullie hebben inderdaad gelijk wat dat betreft, anders kunnen we berichten van Ralph, No Limit etc ook wel sticky gaan maken.
Heb het sticky-zijn laten varen, jullie hebben inderdaad gelijk wat dat betreft, anders kunnen we berichten van Ralph, No Limit etc ook wel sticky gaan maken.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
danny kawa 500
- Easy Quadrider

-
john trekels
- Quadrider

-
blasterboy
- Quadrunner

- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Toch ongelofelijk hoe sommige mensen zich kunnen ergeren aan een topic die goed bedoeld is, ongeacht hoe hij gepost wordt.
We zouden juist blij moeten zijn dat er mensen zijn die hulp aanbieden, voor diegene die er beter niet zelf aan beginnen.
Ik ben zelf ook een doe-het-zelver, en sta ook altijd klaar voor diegene die bij mij komen aankloppen voor hulp.
Die mensen hoor je niet klagen......
We zouden juist blij moeten zijn dat er mensen zijn die hulp aanbieden, voor diegene die er beter niet zelf aan beginnen.
Ik ben zelf ook een doe-het-zelver, en sta ook altijd klaar voor diegene die bij mij komen aankloppen voor hulp.
Die mensen hoor je niet klagen......
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;