blasterrook

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

:lol: :lol:

hihi

ELF MX olie 4-life :twisted:

ik ben m'n spaarcentjes aan het tellen voor m'n Toomey :lol: en dinsdag wordt ik officieel 16 dusssssss weer POEN :lol:

Dan ist dikke partey, ni normaal, 16-jarige :twisted:
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Daan
Quadrider
Quadrider

Bericht door Daan »

Ralph schreef:Wat ik wel een nadeel vind is dat als ik een hoge sprong maak dat ik dan achter op het einde van m'n vering kom. Harde bonk hoor je dan, maar het is niet erg storend.
Je kan achter je vering nog bijstellen. Ik geloof dat het achter gewoon met een hele grote maat steeksleutel kan of met een tang (met een tang beschadig je wel eerder iets). Door je veer achter wat strakker te zetten heb je dat probleem wat minder of helemaal niet meer. In de handleiding van de Blaster staat, als het goed is, ook beschreven hoe het moet.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Daar kun je dus beter `n zogenaamde HAAKSLEUTEL voor gebruiken,rij even langs `n motorzaak die heeft er altijd wel eentje liggen, en tis `n minuutje werk.
Met `n steeksleutel is wel èrg link,en gaat volgens mij ook niet.( gèèn grip )
Je zou het nogwel met `n zgn. sokkentang kunnen doen omdat die zich echt vastzet maar je beschadigt altijd,erg zonde dus voor je nieuwe quad Ralph :(

GOED GEREEDSCHAP IS HET HALVE WERK . (èn veilig ) :wink:

Groeten, Jan 8)
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Daan
Quadrider
Quadrider

Bericht door Daan »

Ik dacht dat de haaksleutel bij de Blaster alleen voor paste. Bij de Kodiak is het inderdaad zo dat je een haaksleutel nodig hebt (weet ik van m'n ooms Kodiak), maar bij de Blaster zit er volgens mij gewoon een grote moer. Ik geloof ook nog met een borgmoer, maar dat weet ik maar voor 95% zeker.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Plaats reactie