Ja, ik heb dus mijn remblokken vervangen alles gaat goed....Ik duw op men pedaaltje voor de achterste rem en die werkt niet , dus geen druk erop maar vanachter aan de klauw komt wel nog olie dus wat is het probleem en wat moet ik doen?
MC_Orie schreef:Ja, ik heb dus mijn remblokken vervangen alles gaat goed....Ik duw op men pedaaltje voor de achterste rem en die werkt niet , dus geen druk erop maar vanachter aan de klauw komt wel nog olie dus wat is het probleem en wat moet ik doen?
dan zit er lucht in je leiding je moet dan met je pedaal net zo lang pompen tot je druk voelt dan moet je achter bij de rem klouw een dopje losdraaien en dan weer dicht en dan weer pompen dat moet je net zo lang doen tot de rem het wer doet
dus nu pompen tot ik druk voel? Heb heb namelijk al redelijk veel gepompt hoor. ma door blijve pompen to ik druk voel? Dan die kabel losdraaienn en opnieuw pompen?
Tis niet ontluchten hoor!!Ik denk dat het aan men pompje ligt dus dak gak eens opendraaien, iemand idee wat zoon ding kost of al zelf zo iets voorgehad met zn pompje, of ben ik weer de enigste ?
Reacties welkom
Verder proberen of er zit nog zon stang (weet ik veel hoe jut noemt) waar moertjes aanzitten die kan je nog spannen en anders kijken of je speling op de klauw zit het zit er niet meteen in de klauw