Uitlaten (demper) keuze 4takt
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
-
- Quadfanaat
-
- Quadracer
http://www.quadshop.be/img_2dehands_qua ... 24voor.jpgdms schreef:Ik zie weinig tuning van quads voor op de baan.
Enkel heb ik hier een Z gezien op het forum die mij
erg aanspreekt.
Dus ik wil één van de twee quads op de baan.
Zoals mijn vroegere monobike.(xr600)
Laat maar horen wat er kan of links naar sites...
thx
staat te koop bij quadshop in kortessem
opgevoerd naar 727cc dubbele uitlaat nurfbars handkappen verbreed footwells getuned speciale stickers en nr.bordje aan stuur (met triple x sticker)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Expert
kan inderdaad wel waar zijn wat je zegt MAAR ik heb een PF op mijn Z ligge en ne cameraar ne rino (alle 2 zonder roostertje) als je erlangs staat is het verschil niet zo imens groot maar als je iemand anders op de 2 quads laat rijden en je trekt ze volledig open op een afstand van een 100 meter van je af hoor je de rino nietmeer... de fp geeft dan echt zo het zupermotard geluidje gelijk wij da noemen.206dbdragger schreef:jullie zeggen hier dat een rino niet veel geluid maakt amai,blijkbaar zijn er soorten want de mijne is echt luid zenne,kem die fp gehoord bij peet maar ik moet zeker niet onderdoen en dan zit die vernauwing er nog in
moet je maar eens probere