verschil tussen Raptor 350 en Suzuki LTZ 400
-
- Quadrider
- Berichten: 288
- Lid geworden op: do 15 jan, 2004 20:22
- Locatie: rotselaar (aarschot)
je kan het ook zo zien, als je veel lange enduro ritten doet zal hier de raptor 350 VEEL beter zijn ( alleen om de betrouwbaarheid van het blok al)
Als je hem voor mx gaat gebruiken zal je beter af zijn me de Z/KFX
PS: heb zelf een warrior gehad (zelfde als de rappy)
en had hem 2 de hands gekocht, hem hem zeker NIET ontzien, begrenzer van toerental was eraf, en trok altyd hoog op in toere,
heb daar geen problemen mee gehad!!
Ik denk als je dat met een Z/KFX zou doen, dat je allang naar de koffietafel ben geweest
Als je hem voor mx gaat gebruiken zal je beter af zijn me de Z/KFX
PS: heb zelf een warrior gehad (zelfde als de rappy)
en had hem 2 de hands gekocht, hem hem zeker NIET ontzien, begrenzer van toerental was eraf, en trok altyd hoog op in toere,
heb daar geen problemen mee gehad!!
Ik denk als je dat met een Z/KFX zou doen, dat je allang naar de koffietafel ben geweest
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
-
- Quadrider
- Berichten: 288
- Lid geworden op: do 15 jan, 2004 20:22
- Locatie: rotselaar (aarschot)
Aan de betrouwbaarheid van het blok zou ik toch niet zo snel twijfelen hoor. blok steekt in de DRZ-400 (enduro) en deze draait toch ook al effe mee.john trekels schreef:jaja, er zijn uitzonderingen héRalph schreef:Rik z'n ex-Warrior heeft wel een kapotte motor
maar ik wil maar bedoelen, dat de rappy een veel betrouw baarder blok heeft dan de Z/KFX
Heb er nog niemand weten over klagen en zijn er vele die er ook mee hebben gebeuld.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
De Z staat hoger op zn poten en zal dus eerder omkiepen als een 350 dat is een feit.
Denk dat beide blokken betrouwbaar genoeg zijn, de 350 heeft zich wat meer bewezen in een quad dan de 400, maar aangezien de DRZ400 ook alweer een tijdje zonder problemen rondrijdt zal dat wel meevallen.
Ze spelen wat dat betreft een beetje op safe met quadblokken, meestal hebben die blokken zichzelf al ruim bewezen in tweewielers.
Denk dat beide blokken betrouwbaar genoeg zijn, de 350 heeft zich wat meer bewezen in een quad dan de 400, maar aangezien de DRZ400 ook alweer een tijdje zonder problemen rondrijdt zal dat wel meevallen.
Ze spelen wat dat betreft een beetje op safe met quadblokken, meestal hebben die blokken zichzelf al ruim bewezen in tweewielers.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
ja idd, zijn bere sterke blokken.
ik denk niet dat je snel zo'n suzu blok uit mekaar knalt, voor de warrior hetzelfde trouwens.
als je wat meer power wilt, ga je bij de suzuki sneller vooruitgang boeken dan bij een warrior, omdat dit een veroudert blok is en minder motortuning beschikbaar heeft.
de suzu/kawa is zeker niet onstabiel, standaard kun je hem ook gooien. maar voor mensen is het gewoon nooit stabiel genoeg, sommige vinden een yfz zelfs onstabiel. als je hem tegen 80 dwars gooit en hij kiept om,n gek hé
is zo op te lossen door a-armen en as, totaal 900euro ongeveer en dan heb je de stabieliteit die zelfs michaël shumacher niet heeft
ik denk niet dat je snel zo'n suzu blok uit mekaar knalt, voor de warrior hetzelfde trouwens.
als je wat meer power wilt, ga je bij de suzuki sneller vooruitgang boeken dan bij een warrior, omdat dit een veroudert blok is en minder motortuning beschikbaar heeft.
de suzu/kawa is zeker niet onstabiel, standaard kun je hem ook gooien. maar voor mensen is het gewoon nooit stabiel genoeg, sommige vinden een yfz zelfs onstabiel. als je hem tegen 80 dwars gooit en hij kiept om,n gek hé
is zo op te lossen door a-armen en as, totaal 900euro ongeveer en dan heb je de stabieliteit die zelfs michaël shumacher niet heeft
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hoe hoger het zwaartepunt hoe onstabieler de quad.
Yfz is het laagste dus het stabielste
Stabiliteitsproblemen kun je inderdaad oplossen door hem breder of lager te maken.
De Warrior is zonder meer lager als de KFX/Z, en ik zal eerlijk toegeven dat ik me vaak groen en geel erger als ik mn KFX in een bocht wil gooien puur omdat hij altijd de neiging heeft om te kiepen.
Niet voor nix dat de Deliege Reiger-A-arm kits zo goed verkopen.
Toch vind ik de stabiliteit alleen geen argument om de 350 boven de 400 te kiezen, aangezien de 400 nog zoveel meer voordelen heeft over de 350.
Yfz is het laagste dus het stabielste
Stabiliteitsproblemen kun je inderdaad oplossen door hem breder of lager te maken.
De Warrior is zonder meer lager als de KFX/Z, en ik zal eerlijk toegeven dat ik me vaak groen en geel erger als ik mn KFX in een bocht wil gooien puur omdat hij altijd de neiging heeft om te kiepen.
Niet voor nix dat de Deliege Reiger-A-arm kits zo goed verkopen.
Toch vind ik de stabiliteit alleen geen argument om de 350 boven de 400 te kiezen, aangezien de 400 nog zoveel meer voordelen heeft over de 350.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
kga zwijgen, maar er zit verschil in de z en de warrior 350, maar niet zoveel, in topsnelheid wel omdat het z blok zwaardere vertanding heeft, maar in optrekken scheelt het niet zo heel veel... and wait and see zou ik zeggen voor degen die niet in de warrior geloven. Blok heeft zich zeker al bewezen, ken iemand met een warrior van 1987, die nog rondtuft en die nog niet rammelt. ken geen z van 17jaar oud en geloof me die warrior heeft al afgezien.
greetz
greetz
ik heb al met een Z gereden standaard en trekt massas beter dan mijn warrior half getuned en de Z staat standaard ook breder dan de Warrior/350r hoor en een 350r niet rap omkieperen toch ben ik al een in een bocht omgedraait hoor kwa balans zijn ze standaard alletwee niet echt vet hoor maar als je kan kiezen zou ik toch volluit voor de Z gaan hoor is mooier en is watergekoeld waar een voordeel in tunen zit natuurlijk.
Als je eens een zalige Z wilt zien sjust look @ hanzie
Als je eens een zalige Z wilt zien sjust look @ hanzie