ik heb al met een Z gereden standaard en trekt massas beter dan mijn warrior half getuned en de Z staat standaard ook breder dan de Warrior/350r hoor en een 350r niet rap omkieperen toch ben ik al een in een bocht omgedraait hoor kwa balans zijn ze standaard alletwee niet echt vet hoor maar als je kan kiezen zou ik toch volluit voor de Z gaan hoor is mooier en is watergekoeld waar een voordeel in tunen zit natuurlijk.
Als je eens een zalige Z wilt zien sjust look @ hanzie
Als jij het zegt . Maar zei juist dat de rijders ook verschil maakt , miss niet zoveel maar.Tword toch standaart tegen standaart hé? Miss dat ik de uitslag toch al weet
ik heb met beiden ervaring en de 400 blinkt op alle gebied uit en wat er in het begin gezegd word dat een 350 mee kan met de 400 wel wees ma gerust van niet want de 400 origineel gaat juist mee in de wielen van een originele raptor alleen boven de 110schiet de raptor van je weg
de warior is goedkoper maar is zeker een aanrader alleen is de 400 meer prijs kwaliteit
andy schreef:ik heb met beiden ervaring en de 400 blinkt op alle gebied uit en wat er in het begin gezegd word dat een 350 mee kan met de 400 wel wees ma gerust van niet want de 400 origineel gaat juist mee in de wielen van een originele raptor alleen boven de 110schiet de raptor van je weg
de warior is goedkoper maar is zeker een aanrader alleen is de 400 meer prijs kwaliteit
Dankjewel dat je me steunt
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"