=| Project :: KTM Dale |=
FOUT !!!! 2 voeten op de steunen en 1 vinger op de knopQuadbabe#72 schreef:Valt toch mee... 1 voet op het stepje en de ander op de kick
@Lewis, mijn vader heeft een grondverzet machienes bedrijf, http://www.sloot.nu
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ja, joh rik, valt best mee, gewoon strippies lassen, blok er koud op, alles goed vastdraaien en klaarRik350 schreef:Dat is idd heel belangrijk alu is een veel preciezer materiaal als ijzer. Een verkeerde legering of op de verkeerde manier gelast en het is niet meer sterk omdat het niet buigt maar barst zeg maar. Ik hoop dat jullie realiseren wat je aan het doen bent anders maak je nu veel kosten en tijdverspilling voor een quad die elke keer breekt en scheurt maar ik geloof dat je pa wel redelijk goed bezig is zodat het bij scheuren blijft
-
- Toeschouwer
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 17 jul, 2004 12:26
- Locatie: Doetinchem
M strak werk sloot dit zal de eerste cannonedale zijn die zijn naam waardig is geloof me maar ik weet waar je me bezig bent.
ben ervoor om em te renamen (rocketdale)
tis een type met balans as dus ook prima, niet dat het echt nodig is hoor!
gr. roel
ben ervoor om em te renamen (rocketdale)
tis een type met balans as dus ook prima, niet dat het echt nodig is hoor!
gr. roel
W-tec / KTM 640 G1 nokkenas ## 1 ## SUMO NK
Heaven on douglas Wheels
Heaven on douglas Wheels
We zijn nu weer bezig, achterophanging van het blok is al klaar.
Nu zijn we aan het werk met de inlaat.
We hebben besloten om een paar radiateuren te kopen van een KTM LC4, zodat we de uitlaat origineel kunnen houden. Anders komt hij namelijk erg dicht tegen de originele radiateur aan en dat is toch niet al te best voor zo'n ding.
Ook zijn we nu in het bezit van een alu lasapperaat, die we over een tijdje ook nodig zullen hebben.
Helaas ben ik de fotocamera vergeten, maar HEEL misschien dat we morgen nog ff aan de slag gaan en dat ik dan ff wat foto's maak.
Nu zijn we aan het werk met de inlaat.
We hebben besloten om een paar radiateuren te kopen van een KTM LC4, zodat we de uitlaat origineel kunnen houden. Anders komt hij namelijk erg dicht tegen de originele radiateur aan en dat is toch niet al te best voor zo'n ding.
Ook zijn we nu in het bezit van een alu lasapperaat, die we over een tijdje ook nodig zullen hebben.
Helaas ben ik de fotocamera vergeten, maar HEEL misschien dat we morgen nog ff aan de slag gaan en dat ik dan ff wat foto's maak.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Vandaag nog heel ff wat gedaan, ook heb ik de camera mee genomen
De inlaat die achter de carb komt is klaar, deze komt via 2 buizen in verbinding met het filter. De waterpomp kunnen we er ook aan laten, past PRECIES De radiateur kunnen we helaas niet zo laten, daarom nemen we de radiateuren van een motor, vermoedelijk van een LC4. Ook hebben we een originele tussendemper en een originele einddemper gekocht van een LC4 via ebay.de
De inlaat die achter de carb komt is klaar, deze komt via 2 buizen in verbinding met het filter. De waterpomp kunnen we er ook aan laten, past PRECIES De radiateur kunnen we helaas niet zo laten, daarom nemen we de radiateuren van een motor, vermoedelijk van een LC4. Ook hebben we een originele tussendemper en een originele einddemper gekocht van een LC4 via ebay.de
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrunner
- Berichten: 516
- Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
- Locatie: mol