6 en 7 november Made

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
Frank MB
Quad Master
Quad Master

6 en 7 november Made

Bericht door Frank MB »

De wedstrijd was 2 dagen in made. Op de eerste dag was er 1 training en twee manches. Dit was voor mij de eerste keer op het zand en net een nieuwe zuiger dus heb ik rustig aan gedaan. Ook de twee manches deed ik wat rustiger aan.
De eerste mache ging wel goed alleen was ik een keer gevallen en in de tweede manche ging het met de start al mis, er waren verschillende valpartijen dus moest ik overal omheen slalommen en eindigde ik als 30ste ongeveer.
's Avonds nog even in de tent geweest en wat bier gedronken, maar toch niet te laat gemaakt.
Zondags de eerste manche ging gewoon weer aardig goed maar ook weer een valpartij voor me waardoor ik op een andere crosser stond en mijn motor uitviel. snel weer aangetrapt en verder gegaan, ook weer rond de 30ste plaats geeindigt van de 45 deelnemers. De tweede mache ging stukken beter als alle ander maches, ik had geen last van valpartijen en ik kon lekker door crossen, toen eindigde ik als 20ste ongeveer. Een zeer geslaagd weekend. En ook vyrena alias quadbabe 72 ontmoet, was wel lachen.
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

hebben jullie hier foto's van ?? zou ze wel graag eens willen zien :o
honda the power of dreams
honda trx400 !
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Hey
Hier de rest vh verhaal:
We moesten vroeg ons bedje uit want we gingen zaterdag pas. Iederaan was nog opgewekt en had er wel zin in. De eerste manche reed alles apart (mini quads, blasters en quads) Ik zat slecht met de start 6e ofzo en in de 2e bocht (begin van een s bochtje) ging ik weer eens op bodemonderzoek uit. Ik wist niet hoe het kwam maar het kwam: ik lag eraf. Er kwamen nog aardig wat quads achter me aan en er is 1 over me heen gereden. Meteen op de quad gesprongen (want ik moest en zou rijden) en werd nog 6e. De rest was allang weg natuurlijk.
De 2e manche bij de quads gereden (er stond zelfs iemand op de 3e rij!) zo druk was het nog nooit en super zat ik erbij met de start. Toen kwam ik achter een slomere quadrijder te zitten en ik kon er niet voorbij omdat hij een 500 nogwat eronder heeft hangen en ik een 200cc heb. Nou er toch voorbij geweest maar de 1e man was allang weg en toen lekker 2e gereden ging lekker. Daarna was het omkleden en ready to party! Eerst nog even naar onze engelse vrienden gegaan (daar zaten we al aan de smirnoff) en toen naar de tent. Het was super gezellie (he Frank je ging veels te vroeg weg) Ik heb nog iemand naar de camper gebracht (haha) maar daarvoor pakten we nog pure bacardi (wat te veel was geweest) en toen maar slapen..... De volgende ochtend bleek er een hoop gespuugt te zijn maar toch stond iedereen aan de start. Ik was weer 2e het ging wel goed. De laatste manche stond ik achter een maat van me (2e rij omdat eerst de quads er stonden) en die bleef hangen achter het hek en we moesten dus eerst weer naar achteren. Nou toen nog opgereden naar 4e plek. Ging niet heel erg fantastisch maar ach boeiend.
Totaal was ik 2e geworden en het was wel leuk vooral zaterdagavond. Ook heb ik Frankie zien rijden het is super knap want rijden met 2 wielen is een kunst apart :wink:
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

PS er zijn pics van maar die moeten nog ff doorgestuurd worden door iemand
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie