advies gevraagd
advies gevraagd
Had hier al een topic over die beschadigde kawa ksf 250 (afgebroken klep,beschadiging piston)heeft er iemand tips of adressen waar we eventueel een andere motor op de kop kunnen tikken?greetz
Ander blok erin leggen klinkt leuk, maar ik zou het niet doen. (tenzij hetzelfde model uiteraard!!)
Vergt zeer veel aanpassingswerk, en zal dan waarschijnlijk nog niet optimaal zijn.
Als je er toch aan begint zorg dan voor een gebalanceerd blok. Dus zeker geen 500cc 2takt crossblok erin leggen, anders zijn de trillingen vrijwel niet te houden. (praat maar eens met mijn buurman, heeft er nog geen dag onder gelegen)
Ik zou gewoon je 250 opknappen.
Vergt zeer veel aanpassingswerk, en zal dan waarschijnlijk nog niet optimaal zijn.
Als je er toch aan begint zorg dan voor een gebalanceerd blok. Dus zeker geen 500cc 2takt crossblok erin leggen, anders zijn de trillingen vrijwel niet te houden. (praat maar eens met mijn buurman, heeft er nog geen dag onder gelegen)
Ik zou gewoon je 250 opknappen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
als je er een ander blok in wil zwieren moet je jimmy sloot en z'n pa vragen
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
Merci reeds voor de reacties
.Denk ook niet dat we van een ander model er een motor gaan ondersteken,al die aanpassingen enzo...van het zelfde model zou ideaal zijn, maar ja ge moet erop vallen hé.Als er iemand adressen weet van garages e.d...of een quad van dit model weg doet voor een prijsj? alle tips zijn welkom.greetz
Waarom spaar je je geld niet dat je zou uitgeven aan het opknappen, en verkoop de quad zo? Er zijn wel genoeg mensen die een opknapper willen kopen. En met het geld koop je dan een andere, mss een zwaardere. Alléé ja, zou ik doen 
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Inderdaad,dat is ook een goede optieL.D. schreef:Waarom spaar je je geld niet dat je zou uitgeven aan het opknappen, en verkoop de quad zo? Er zijn wel genoeg mensen die een opknapper willen kopen. En met het geld koop je dan een andere, mss een zwaardere. Alléé ja, zou ik doen