spijker in band (Z400)
-
- Toeschouwer
spijker in band (Z400)
hallo quaders
was vandaag m'n machientje aant kuisen en zag een spijker in band. de band lost niet veel lucht maar toch. wat kan ik eraandoen? moet dit gerepareerd worden met zo'n spuitbusje of wat kan ik best doen?
groeten, de flup
was vandaag m'n machientje aant kuisen en zag een spijker in band. de band lost niet veel lucht maar toch. wat kan ik eraandoen? moet dit gerepareerd worden met zo'n spuitbusje of wat kan ik best doen?
groeten, de flup
Yellow Z-400 - Acerbis handbeschermers - nerfs - Goldspeed veerhoezen - FP exhaust
-
- Quadrider
Ik heb de zondag ook wat nagels verzameld.
3 om precies te zijn.
1 dwars door een nop dus geen schade, andere in dezelfde band was er wel in ngel van 10cm lang . hebben we terplaatse opgelost met een sjiek.
Moet er nog één in mijn andere band uithalen.
Ga mij morgen zo een reparatie kitje halen.
3 om precies te zijn.
1 dwars door een nop dus geen schade, andere in dezelfde band was er wel in ngel van 10cm lang . hebben we terplaatse opgelost met een sjiek.
Moet er nog één in mijn andere band uithalen.
Ga mij morgen zo een reparatie kitje halen.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
ga even naar auto 5, hebben ze van die reparatiekitjes. Kosten een 11euro, je hebt er 5 van die rubberen stoppen bijzitten, een veiltje om het gat uit te veilen en een gereedschapje voor de rubber erin te krijgen. Daar kan je niet voor sukkelen, ga 5x je band laten maken en je bent 30euro kwijt. Kun je het beter zelf doen en zoiets halen.
Klopt ben mij vandaag zo een kitje bij deliege gaan halen koste 8€ daar.Domi schreef:ga even naar auto 5, hebben ze van die reparatiekitjes. Kosten een 11euro, je hebt er 5 van die rubberen stoppen bijzitten, een veiltje om het gat uit te veilen en een gereedschapje voor de rubber erin te krijgen. Daar kan je niet voor sukkelen, ga 5x je band laten maken en je bent 30euro kwijt. Kun je het beter zelf doen en zoiets halen.
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max