ik weet niet welke kleur
ik weet niet welke kleur
Ik ben eruit ik ga me een Z400 kopen. Ik ben er alleen nog niet uit welke kleur, iedereen heeft een gele maar die witte heeft ook wel iets
-
- Quad Expert
het is persoonlijke smaak wat je het liefst ziet moet je nemen
waar je wel rekening mee moet houden: ik heb een gele Z en je ziet er veel minder krassen op dan op een witte
kennis had een witte blaster en het minste takje dat ertegenkwam had je zichtbare krassen en die eruithalen vergde toch heel wat werk...
waar je wel rekening mee moet houden: ik heb een gele Z en je ziet er veel minder krassen op dan op een witte
kennis had een witte blaster en het minste takje dat ertegenkwam had je zichtbare krassen en die eruithalen vergde toch heel wat werk...
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
ofwel geel ofwel wit, maar GEEN groen, want als je dat zag op de quaddag in lille, allemaal groene kawa 400's, zaten maar enkele van de zovele 400cc quads bij die een andere kleur hadden dan groen, wit en geel.
groen is afgezaagd en saai, geel of wit is the way to go! gewoon de 2 quads vergelijken bij je dealer of foto's via internet en zo een keuze maken, ze zijn allebei even brutaal
groen is afgezaagd en saai, geel of wit is the way to go! gewoon de 2 quads vergelijken bij je dealer of foto's via internet en zo een keuze maken, ze zijn allebei even brutaal
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
ik herinner me nog dat toen ik indertijd voor de keuze stond ik veel baat had bij foto's van gele, groene en witte standaard uitvoeringen.
Wat betreft de krassen: die zie je inderdaad iets beter op een witte. Maar het scheelt niet veel. De groene is op dat gebied iets beter, behalve dan dat hij er sneller bestoft uitziet.
Wat betreft de krassen: die zie je inderdaad iets beter op een witte. Maar het scheelt niet veel. De groene is op dat gebied iets beter, behalve dan dat hij er sneller bestoft uitziet.
White LTZ-450 - powered by MSD -