Projectje lampenblok verwijderen
Projectje lampenblok verwijderen
Ik zou graag een klein projectje willen beginnen, namelijk mijn lampenblok van mn warrior verwijderen. Maar waar kan ik dan het beste nieuwe lampen plaatsen? Ik zou gebruik willen maken van de bestaande lampen, dus geen nieuwe spotjes,lampjes of dergelijke kpen...Alle nuttige tips , over wat ik kan doen, waar ik mn lampen kan plaatsen,etc... van jullie zijn welkom.[/i][/url]
-
- Quadracer
- Contacteer:
Jer kan de voorkap iets inkorten en dan daar tegen plaatsen dan komen ze iets lager te liggen was bij mijn warrior ook zo. Mooier nog is misschien een ijzer pijpje monteren voor je voorkap en dan de lampen Op de punten van dat pijpje voorop monteren krijg je een beetje als een banchee
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad Expert
- Contacteer:
kben vandaag beziggeweest voor de originele weg te doen en zo van die fish eye spots te monteren. Als ik jou was zouk ze oftewel lager monteren oftewel andere lichten, een warrior is nu eenmaal een warrior, de grote lampen hebben iets,maar veel anders kan je ze niet plaatsen, oftewel zoals op een banshee, meer keuze heb je niet met de originele lampen.
greetz
greetz
de redenering? Ik vind dat indien ze ergens anders staan dit heel waarschijnlijk mooier gaat uitkomen dan zo een blok recht voor je stuur.Het idee van rik spreekt me wel aan, het banshee-effect gelijk hij zei. Blast racer,staan ze al op de site of zou je me eens willen laten zien hoe het nu bij jou uitziet? Wat prijs heb je hiervoor betaald alsk vragen mag?
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik had ze niet verplaatst maar ik had een antieke warrior en vrougah waren ze nu eenmaal zo ik heb ff geen webspace maar kan je wel eenc foto mailen pb dan maar ff het banchee effect vind ik toch ook wel leuk
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."