oeioe
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
oeioe
was deze morgend dus begonnen met sleutelen aan men blaster omdat de ambriage versleten was,ik haal hem dus open en idd de koppelingsplaten zijn versleten,wat zie ik dan,dit:
http://img70.exs.cx/my.php?loc=img70&image=140_4013.jpg
kader gescheurd,ondertussen is de motor er al uit en is hij klaar om te lassen,ga zien dak het op school kan doen
http://img70.exs.cx/my.php?loc=img70&image=140_4014.jpg
http://img70.exs.cx/my.php?loc=img70&image=140_4015.jpg
http://img70.exs.cx/my.php?loc=img70&image=140_4013.jpg
kader gescheurd,ondertussen is de motor er al uit en is hij klaar om te lassen,ga zien dak het op school kan doen
http://img70.exs.cx/my.php?loc=img70&image=140_4014.jpg
http://img70.exs.cx/my.php?loc=img70&image=140_4015.jpg
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 516
- Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
- Locatie: mol
-
- Quadrider
- Berichten: 479
- Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55
bobijn ook van de kader halen asl je hem laat lassen
ik weet niet als het genoeg is om de bougiekop van de bougie tehalen maar voor de zekerheid kun je hem er beter af halen anders gaat die kapot dacht ik
ik weet niet als het genoeg is om de bougiekop van de bougie tehalen maar voor de zekerheid kun je hem er beter af halen anders gaat die kapot dacht ik
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 722
- Lid geworden op: di 20 jan, 2004 22:24
- Locatie: ede
- Contacteer:
je moet gewoon twee schaaltjes maken en die er nog is over heen lassen dat het het beste
dus gewoon een buis die net iets groter is als de buis van je kader en dan die buis door midden zagen of slijpen dat je twee schaa;tjes hebt en na dat je je kader hebt gelast die er nog eens over die las vast maken
dus gewoon een buis die net iets groter is als de buis van je kader en dan die buis door midden zagen of slijpen dat je twee schaa;tjes hebt en na dat je je kader hebt gelast die er nog eens over die las vast maken
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Toeschouwer
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 17 jul, 2004 12:26
- Locatie: Doetinchem
met agron lassen neem ik aan dat er tig gelast gaat worden
het enige waar je op moet letten is dat je de klem van las-apparaat hetzij tig of mig zo dicht mogelijk bij de te lassen breuk moet hebben ( aan het frame/kader zelf )
persoonlijk zou ik het tig lassen
gr roel
het enige waar je op moet letten is dat je de klem van las-apparaat hetzij tig of mig zo dicht mogelijk bij de te lassen breuk moet hebben ( aan het frame/kader zelf )
persoonlijk zou ik het tig lassen
gr roel
W-tec / KTM 640 G1 nokkenas ## 1 ## SUMO NK
Heaven on douglas Wheels
Heaven on douglas Wheels