camino
een uitlaatRalph schreef:Proma Circuit? Wat is dat?
http://www.puchmaxi.nl/uitlaten_snel.php ergens int midden
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: camino
DR is de grootste rommel die er bestaat ik kan er niet meer van zeggen dan een zware blok staal, koop een polini fzo zijn wel duurder maar veeeeeeel beter ik heb een camino opgevoerd van een vriend van me dat ding kwam met zen voorwiel omhoog en ging een 90 met een 65 polini en een bijgewerkte vario!!! alleen is dit al te hard voor een mino, alles trrekt scheef
groetjes
groetjes
-
- Quadrunner
- Contacteer:
in de kader beton duwen dan plooit hij nier meer
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ja das weer het nadeel ervanDumbass schreef:dan is hij wel 10kg zwaarder en trekt hij weer slechtBanshee-Boy schreef:in de kader beton duwen dan plooit hij nier meer
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
- Quadrider
- Contacteer:
mja is waar maar als je maar een beetje handig bent kan je zelf een goede begrenzer inbouwen die je kan inschakelen wanneer de kans groot is dat de politie ergens met rollen staatRoelof schreef:een brommer opdrijven is geldverspilling aja
en asge dan gepakt word door de politie dan worret helemaal
leuk dus asget al is voor gehad et zoude der beter u lessen uittreken
Driving a Yamaha blaster