Durablue as hmmmmmm
lonestar kopen... als ralph iets geregld krijgt blijf ik bij durableu, maar als ik elke maand lagers moet gaan kopen en na een tijd een nieuwe carrier, kom ik duurder uit dan ineens een lonestar te kopen
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zeg niet dat ik jullie niet aangeraden heb om Lonestar te nemen. Doe even een search op Durablue en Lonestar
Nu even kijken hoe goed (slecht) de Durablue service en garantie is
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ga niet gelijk lopen zeiken over hoe goed je bent, en" ík had het toch gezegd" lopen roepen, doe iets nuttigs of hou je *****No Limit YFZ schreef:Zeg niet dat ik jullie niet aangeraden heb om Lonestar te nemen. Doe even een search op Durablue en Lonestar
The Ruigoord Quad Posse
--If you can't beat them, join them!---
--If you can't beat them, join them!---
-
- Quad Expert
of wachten op keesie en zijn metingen en mss een gforce overwegen?Hanzie schreef:lonestar kopen... als ralph iets geregld krijgt blijf ik bij durableu, maar als ik elke maand lagers moet gaan kopen en na een tijd een nieuwe carrier, kom ik duurder uit dan ineens een lonestar te kopen
White LTZ-450 - powered by MSD -
Bon mensen ik ga dit sebiet ne keer gaan meten ze, normaal moet dit heel dicht bij de 40mm zijn en 39,5 is te veel voor speling. Denk dat een tiende meer in de buurt komt maar zal waarschijnlijk nog te veel zijn om perfect te zijn.
het probleem zou zich wel verergeren want de assen gaan beginnen uitslijten met als resultaat dat die niet meer recht zal zijn en zullen de lagers gaan opwarmen, hiervoor zijn dees lagers niet geschikt + de lager gaat blokker met als resultaat de buitenste ring gaat ronddraaien waardoor die de behuizing gaat uitslijten en de uitkomst kende waarschijnlijk al--> veel kosten.
Mensen die beweren dat dit zever is kom een maandje werken bij me dan gade uw ogen open trekken van dingen waar je met de hand in de haren zult zitten hoe zoiets mogelijk is!
@ geert join the club uw as is pinokio
het probleem zou zich wel verergeren want de assen gaan beginnen uitslijten met als resultaat dat die niet meer recht zal zijn en zullen de lagers gaan opwarmen, hiervoor zijn dees lagers niet geschikt + de lager gaat blokker met als resultaat de buitenste ring gaat ronddraaien waardoor die de behuizing gaat uitslijten en de uitkomst kende waarschijnlijk al--> veel kosten.
Mensen die beweren dat dit zever is kom een maandje werken bij me dan gade uw ogen open trekken van dingen waar je met de hand in de haren zult zitten hoe zoiets mogelijk is!
@ geert join the club uw as is pinokio
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u